Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 428 ggr
medde
0

God Förmiddag 15/9

God Förmiddag. Hoppas att ni alla mår riktigt bra. Jag ligger däckad i soffan och är super förskyld. Vädret ute är inte heller roligt blåst och regn, nu är det verkligen höst. Sköt om er och hundar!!! :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

god middag!

Här är det väldigt blåsigt, känner mig själv lite krasslig och hoppas att jag inte råkat på ännu en förkylning. Kom precis in från att träna lite Agility med Ronja. Hon fäller som sjutton! Snart har jag väll en liten naken sheltie här hemma. Inte så passande då jag ska på utställning om 2 veckor. Men men… Imorgon är det sheltie träff vilket jag längtar till, sedan ska jag iväg på Agility kurs! :)

Mvh Emelie Förlägen

Prizma_o_Kristall
0

Hej!

Det är inte så bra med mig… Har blivit jätteförkyld… Så det är inget kul. Men man får tänka att det alltid kan vara värre;)

Idag har jag evakuerat mina änglar (änglatrumpeter) för frostens mörka kraft. Det är bara en kvar nu som står på altanen, som ska få chans att blomma några dagar till:)

Och sedan har jag målat mitt element:) Så nu är det vitt och fint:)

Så resten av dagen ska jag bara slappa, kanske räkna lite matte.

Ronja06 - Hoppas du får det kul imorgon! :)

Kramar//Carro

medde
0

Nu säger jag Go natt till er som är vakna änn. Nu ska jag i sängen och sova, hoppas att vakna till en ny fin dag.
#1 Ha det så kul på söndagen.
#2 Krya på dig.

Prizma_o_Kristall
0

#3 Tack, medde! Och krya på dig själv:)

God natt!

medde
0

Go natt på dig Prizma_o_Kristall!!!