Sheltie iFokus

Sheltie

Etikett: ot-prat
Läst 1574 ggr
Kitten86
3

Bara fantasin som sätter gränser...

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja, som rubriken lyder helt enkelt: det är bara fantasin som sätter gränser! Låt dig inte stoppas av dem som säger att det inte går (oavsett vad det gäller)….!

Fick se det här klippet i veckan på svt's godmorgon eller något sådant och jag blev sittandes med ett flin på läpparna 😃 Så jag tänkte dela detta totala OT med er.

Fick en liten flashback också när jag såg klippet tills jag var barn och tränade min egna katt (inte så extrema trick som denna tjej men ändå) just för att folk hela tiden påpekade att "det är ju bara en katt" och "dem går inte att träna, de är så egna". 

Säga vad man vill men visst är denna tjej duktig!!?

Annisangel
0

Tack för denna! Gud så kul att man kan lära katter också. Visst visste jag att katter är smarta och det här fick också ett leende på mina läppar! Tack :)

Många Goa Kramar

Annisangel

Kitten86
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En till video med samma tjej och katt, fast nu lite äldre. Så roligt att dem utvecklas tillsammans! Kan man lära in alla dessa tricks med en katt så undra vilka höjder man kan nå med en hund som är "lättare" generellt att träna än vad en katt är?!

Kitten86
0

Ja, visst är det en härlig video som lyser upp en lite inombords! 

Jo, själv lärde jag min katt att komma på kommando, sitt, ligg och spela död. Det var jätteroligt att visa upp också eftersom att folk oftast räknar bort katter vad gäller träning och tricks eftersom de är så egna (vill dem inte så vill/tänker dem minsann inte..) 😃Så folk blev alltid så glatt överraskade minns jag!

_Wilma
0

Vilka härliga klipp! 🙂 Man förväntar sig inte att katter kan lära sig så mycket.

Sajtvärd på Sheltie IFokus

Nalidja
0
xina10
0

Åh wow vad duktiga de är tillsammans 👍

//Jonnix

meerschweinchen
0

Otroligt duktiga! Nu blev ja ju sugen på att träna med mina katter 😃Har börjat med ena sen förut men det blev aldrig riktigt av eftersom jag vara tvungen att slänga ut Jackie hela tiden då hon blev så avundsjuk när hon hörde att jag tränade med katten ;)

Mvh Sabine