flugor till hundar.
Måste börja med att ge mig själv beröm, är väldI gt nöjd över dessa och att jag hade tålamod till att göra som, ska helt klart göra flera, i alla färgen man kan tänka sig. ville bara dela med mig av hur dom blev. :) den första tog mig säkert över en timme att göra, medan det andra gick max på en halv timme.
Så fint! 🙂
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Jättefint! Vilka söta modeller som ställer upp på bild också. Nu blev jag inspirerad att göra nåt liknande :)
den äldsta ville gärna vara med på bild, medan vår 10 månaders hann hund hellre ville ha godis. 👍 dom va faktiskt rätt lätta och göra. Och vem vill inte ha en jul fin hund, ska göra flera idag :)
TS:
Fina flugor du gjort! Har du åstadkommit/ritat mönstret själv, eller hittat någonstans? Har tidigare sett svarta eller svart/vita rosetter säljas i t.ex. hundbutiker online. Men som för mig som har sv/v hundar så försvinner ju dem i hunden. Klart man vill ha en julfin hund hemma!
Fina modeller du har också 😉
Jag har ej tittat på internet, utan bara testat mig fram tills det såg ut som en rosett. :) jag funderade först på att köpa rosetter sen komm jag på att det är ju mycket roligare att göra dom hemma precis som man vill ha dom. :) och dessutom billigare.
Har ni kanske några idée vad man kan sy till dom små liven? 😍 är helt inne i detta nu ;)
Gud så söta