Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 1879 ggr
djurflikkan
2

flugor till hundar.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste börja med att ge mig själv beröm, är väldI gt nöjd över dessa och att jag hade tålamod till att göra som, ska helt klart göra flera, i alla färgen man kan tänka sig. ville bara dela med mig av hur dom blev. :) den första tog mig säkert över en timme att göra, medan det andra gick max på en halv timme.

djurflikkan
3

följ oss gärna på instagram, skanetassar och kurtsboskennel

djurflikkan
1

djurflikkan
2

Inte alla som har lärt sig att man ska sitta stilla.

_Wilma
0

Så fint! 🙂

Sajtvärd på Sheltie IFokus

HelenaV
0

Jättefint! Vilka söta modeller som ställer upp på bild också. Nu blev jag inspirerad att göra nåt liknande :)

djurflikkan
0

den äldsta ville gärna vara med på bild, medan vår 10 månaders hann hund hellre ville ha godis. 👍 dom va faktiskt rätt lätta och göra. Och vem vill inte ha en jul fin hund, ska göra flera idag :)

Kitten86
0

TS:
Fina flugor du gjort! Har du åstadkommit/ritat mönstret själv, eller hittat någonstans? Har tidigare sett svarta eller svart/vita rosetter säljas i t.ex. hundbutiker online. Men som för mig som har sv/v hundar så försvinner ju dem i hunden. Klart man vill ha en julfin hund hemma!

Fina modeller du har också 😉

djurflikkan
0

Jag har ej tittat på internet, utan bara testat mig fram tills det såg ut som en rosett. :) jag funderade först på att köpa rosetter sen komm jag på att det är ju mycket roligare att göra dom hemma precis som man vill ha dom. :) och dessutom billigare.

djurflikkan
0

Har ni kanske några idée vad man kan sy till dom små liven? 😍 är helt inne i detta nu ;)

[Blue_Lugia]
0

Gud så söta