Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 647 ggr
medde
0

God Morgon 18/9

God Morgon. Hoppas ni alla haft en bra natt, med mycket god sömn. Samt vaknat till en ny härlig dag. Sköt om er alla!!! :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
0

God dag. Väntar på svenska damlandslagets ödesmatch i fotbolls-VM. Sköt om er resten av dagen

medde
0

Tror dom förlorar, inte kommer dom att vinna med 3 mål! eller?

medde
0

Så var sverige ute ur VM.

medde
0

Prizma_o_Kristall. Hur har det gått i skolan i dag?.

Hoppas ni alla mår bra, samt att ni haft en bra dag i dag. Vore kul att höra hur vädret är runt  om i landet. om vi inte hörs av senare i kväll så önskar jag er alla. God Natt!!

Prizma_o_Kristall
0

#4 Jo då, det har varit jättekul:) På svenskan är vi i klassen uppdelade i 3 gr, och varje grupp ska få spela upp en pjäs. Och i min grupp, är det jag som ska vara huvudpersonen. Jag brukar vara den som börjar skratta, eller är så nervös att jag inte kan få fram ett ljud… Men det här ska endast bli jätteskoj:) Mkt beror det på att min klass är helt underbar, så man behöver inte direkt skämmas om man säger fel eller läser fel repliker;)

Här på småländska höglandet har vädret varit sådär hela dagen, inte helt kass, men regn ibland.

God natt!

Kramar/Carro

Leffe
0

#3 Ja och det är deras eget fel som bjöd Nigeria på poängen

medde
0

Vad härligt och fint du skrev om din klass. Måste vara en toppen klass?, att du är den som får alla och skratta och vara glada tror jag verkligen på. Du är en toppen tjej Prizma_o_Kristall.

#6 Tidningarna skrev fiasko! vad tycker du?

Leffe
0

#7 Fiasko är att ta i. De kom ju till VM. Men många länder har hunnit i fatt när det gäller damfotboll. Mot Korea var ju Sverige toppen. USA som är rankad 2:a i världen hade tydligen stora problem med Nigeria. Tidningarna har ju en förmåga attt överdriva.

Snekkja
0

godmoron jo en glad dag på alla då