Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 413 ggr
medde
0

God Morgon 19/9

Solen skiner så härligt i dag, Vilken dag så här på hösten, hoppas ni alla har lika fint väder. Idag ska jag och tösen min ut och titta på ett skrivbord till hennes rum, hon börjar bli stor nu min lilla tös, så det blir att städa bort barnrummet och göra flickrum. Hoppas ni alla får eller har en fin dag. //medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Malin3033]
0

Här skiner solen med! :D vi har resursdag i dag så jag har pluggat hemma hela dagen idag. :) Jag gjorde både matte, NO, SO, Engelska, SVenska, och spanska. så jag är lite stolt över mig själv^^

medde
0

#1 Det ska du vara.Skrattande

medde
0

Nu säger jag Go Natt till er här, nu börjar strax favvo programet på Tv5 ,hoppas ni alla får en trevlig kväll,tack för i kväll. Vi hörs i morgon hoppas jag.  :-)

Ronja06
0

god natt på er. Är helt slut efter en lång skoljogg. *phu* Men är stolt, kom först in i mål av hela klassen. Tog endast (om jag nu inte minns fel) att springa 6,7km på 35 minuter. Fick springa i regn, blåst och med en hemsk förkylning som gör mig tokig. Så jag har inte varit på toppen humör, inte heller min kompis tror jag. Hon ramlade och skrapade upp båda benen från knäna till fötterna. *ajj* Hoppas inte det blir någon infektion i alla såren hon fick.

Men jag har lite andra glada nyheter också. På lördag kommer jag att få arbeta på hundutställning (visst har gjort det förut men det är så kul) Både som sekreterare och i cafét. Och lilla Ronja får väll charma alla med sitt nya trick hon lärt sig. "Håll korgen med godis". Och på korgen hänger det en lapp, "varsegod och ge mig en godis" Ellerhur gulligt! Skrattande Det är det iaf, enligt mig.

Ska även vara lite sheltie vakt nästa vecka (eller nästa vecka därpå, minns inte riktigt vilket datum) Från Torsdag - Fredag. Det är nämligen så att jag ska passa grannens sheltie hane Center. - Även Ronja bästa kompis.

Mvh Emelie Förlägen