Ny medlem
Hej!
Jag har precis blivit medlem på forumet. Har inte så mycket info på min sida än och jag kan inte lägga till nåt för tillfället, verkar va nåt krångel med sidan. Jag är en 24 årig tjej från Halmstad och såklart en stor sheltieälskare! Har en 11 år gammal sheltie som heter Charly och är en riktigt sur gammal gubbe
Får lägga in lite bilder sen när tekniken funkar som den ska. Jag vill gärna höra från andra som har gamla sheltisar och byta erfarenheter…Vill såklart höra från alla andra också!
Mvh
Helena

Hej!
Välkommen in i gänget 
Den äldsta sheltien jag har är Pyret, och hon är 6,5 år… Min andra hund heter Frankie, och han är 1 år, så klart också en sheltie:)
Jo, just ikväll har det varit krångel på iFokus, bla avatarerna (ens lilla bild mid ens inlägg) har varit bort för en del, men tror det har löst sig nu. Och det du skrev också, att det inte går att redigera ens presentation. Förhoppningsvis är detta ordnat imorgon igen:) Annars är iFokus helt perfekt, man lär sig verkligen massor! :)
Ha det bra! Pussa din vovve på nosen från mig:)
Kramar//Carro, Frankie och Pyret
Hej, Välkommen!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Välkommen till sheltie.ifokus!! :D
Mvh Emelie 
Hej och välkommen!
Jag har en liten sheltievalp på 4,5 månad och sedan har jag en Lancashire heeler på 6,5år. :)
Välkommen till sheltie.ifokus! hoppas du ska trivas här :D

Detta är världens bästa sajt, jag har en sheltie valp för första gångenoch det finns alltid någon som har svaret på frågorna man undrar!