God Morgon 27/9
God Morgon på er alla!. Vaknade med att solen skiner så vackert. Tösen min är hemma från skolan, lite krasslig i magen. Men det bästa av allt min bil är klar hos verkstaden!!! Ska bli så skönt att få tillbaka den, när man utan bil så vet man vad den betyder för en.
Hoppas ni alla får en riktigt bra dag//medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

God eftermiddag!
Idag har det varit en toppen dag!
Kemi och syslöjd på morgonen. Håltimme från 10-12. Från 12-13 HK. Såå skönt :D
Hoppas alla har haft en bra dag och en fortsatt bra dag!
God dag!
Kom just hem från skolan. Har som vanligt haft en riktigt härlig dag. Hemkunskap de två sista timmarna. Men jag har även hunnit med mina matte läxor som jag varit lite slö med det senaste.
Ska fortsätta med matte läxorna lite senare, och är idag tills imorgon sheltie vakt till grannens sheltie Center! Jätte roligt!! Ska iväg till brukshundsklubben senare ikväll. Hej svejs! //Emelie
Mvh Emelie 

Hej!
Nu är lilla Prizma också vaken;) hehe
Idag har jag varit med på en mässa för gymnasieskolan, dit alla 9:or får komma för att kolla på olika program. Jag går ju hantverk, så jag (floristeleven) och 1 mode/designelev och en inredarelev fick vara med för hantverksprogrammet i Vetlanda. Det var faktiskt rätt givande, men rätt segt mot slutet. Men kul när folk kom fram och frågade om programmet:) Det var en massa olika program som var med på mässan i Nifsarp utanför Eksjö.
Jag kom hem ca 16.15, och åt middag. Sedan vid 17.00 gick jag och lillebrorsan ut med hundarna, och kom hem ca 18.30. Det var en jättehärlig promenad! Vilket också Frankie och Pyret tyckte:)
Nu ikväll ska jag se på idol, och sen ska jag sova:)
Kramar//Carro