Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 665 ggr
Gittan
0

God morgon 28/9 2007

God morgon. Hemma igen. Har haft jätteskönt. Bland annat tittat på min favoritsport - fotboll- varit och tittat på bästa ligan i världen "La Liga".
Här hemma hade min pappa tagit hand om barnen. Han behöver nog komma in på rehabiliteringshem. Skämt åsido, barnen har visst varit underbara. Han sa att de tagit hand om honom när fe kommit från skolan om dagarna. Ha en bra dag allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

God Förmiddag!. Välkommen hem GittanL, du har varit saknad. Hoppas att du haft det riktigt bra, lite avis ang fotbollen. Har min tös hemma i dag från skolan. Hon är inte riktigt kry änn. Men min älskade lilla bil är hemma igen!!! Så skönt och tryggt att ha den hemma igen. Ha en bra dag alla// :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jojsan
0

god eftermiddag ^^

Kom hem tidigare idag från skolan då jag slapp ta bussen, fick skjuts :D

Ska på karateläger både imorn och på söndag så kommer nog vara helt slut på söndag kväll…

medde
0

#2 karate oj då är det bäst man är snäll dåFlört  Är det inte svårt?. Kan inte du berätta lite om det, min tös vill börja med det.

Ronja06
0

#2: Roligt med karate läger! :) Förut gick jag på Thai Kwon Do. Men slutade då jag hade för mycket i skolan och med hundar.

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Kan ingen av er berätta hur det är med kampsporter, som jag sa min tös vill börja. Vet inte ett dugg, eller gör en tråd där ni kan berätta som sysslat med kampsport,

medde
0

Go natt på er alla!! Hoppas vi hörs av i morg//medde

Ronja06
0

#5: Kampsporter, Iaf Thai kwon do…  Är jätte roligt! Då jag tränade var det mycket smidighet som man tränar upp. En del muskelträning (ex. 15 armhävningar som lite uppvärmning) Mycket olika självförsvarstekniker, om man ex. blir anfallen bakifrån hur man då tar ett grepp och kan ta sig loss, eller om någon tar stryptag hur man tar sig loss.

I början fick jag enorm träningsvärk efter varje träning. Eftersom man tränar upp muskler man inte så ofta använder annars. Enligt mig var det man tränade upp: snabbhet, reflexer, muskler och försvar. Man skulle även lära sig lite koreanska, och olika försvarsställningar. Det är väldigt roligt att träna! Skulle själv gärna fortsätta, men tyvärr hade jag inte den tiden som krävdes.

Mvh Emelie Förlägen