Våran Charlie!
Dagen vi hämtade Charlie var han 8 veckor och ovan vid halsband och koppel:)
Vad fin och söt!😍
Kolla in min blogg www.livetmedensheltie.blogg.se
Instagram: @luckysheltie
Medarbetare på Sheltie ifokus
Så kul att få följa Charlie! 🙂
Sajtvärd på Sheltie IFokus
#24 Så fin bild! :) Så otroligt duktig du är på att fotografera!
Åh, han är helt underbar! :D
#24 Jättesöt bild! 🙂
#24 Fin bild på ett underbart motiv🙂
Mvh Sabine
Vilken liten gullig sheltie allra helst det fotot där öronen stod rätt upp ;)
Superfin bild #24
Vilken söt liten Charlie,❤️ ska bli kul att få följa honom
//Jonnix
Han börjar bli stor nu er fina kille! Han ser verkligen ut att njuta av att få följa med på bandy!
Så söt han är! Hur hög är han och vad väger han? 🙂 Jag har själv en valp på 3,5 månader så det vore kul att jämföra.
#35 ja han verkar vekligen trivas!:D #36 han är 23cm hög och väger 2.4 vad har dun valp föe mått och vikt?:D
#37 Min valp Tilda som är drygt 15 veckor, är 29 cm i mankhöjd och väger 3,2 kg. :)
Då är Charlie något mindre då:) #38
Såå söt han är killen!!!
Uppskattade han att bada?
#42 ja visst är han fin! Han stod still och var duktig men uppskattade tror jag inte han gjorde ;)
Så länge de accepterar det man ber dem om så är det bra. Man kan ju inte begära att de ska acceptera allt… Går ju snabbare med en samarbetsvillig hund!
#44 ja absolut jag är så tacksam att han går med på det mesta!:)
Vad söt han är! Vart har du köpt hans gulliga tomtedräkt?
#47 vi köpte den på Ullared :)
Så söt han är :)
#49 ja visst är han fin!
Så söt han är! 🙂
Var äntligen duktig och tog med mej min kära kamera på vår morgonpromenad. Här är en bild! Charlie är nu 15 veckor, vi har haft lite problem med att få honom att äta rätt, men nu börjar vi lära oss vad som får honom att äta och när han vill äta. De är så skönt att allt börjar bli som de ska. Han är en super glad valp, han älskar att få springa lös och hämta leksaker. Han tyr sig jätte bra till mej och husse och blir alltid glad när vi får besök. Han älskar barn, så fort han se/hör ett barn vill han alltid springa fram och leka. Vi är så glada i vår charmiga Charlie
Charmiga Charlie! Fin bild du bjuder på!
Kul att höra att ni börjar hitta rytmen i ert liv tillsammans…
#54 Så söt han är Charlie! 🙂
#55 #56 vad snälla ni är!:) ja det är så himla skönt att allt är som de är nu:) känns som att Charlie alltid funnits med oss… :)
Han är verkligen jättefin! Planerar du att träna något med honom när han blir större?🙂
Jag hade verkligen viljat träna med honom! Dock kan jag ingeting om agilytu, och vi har inget här i stan :( #48
Jag hade verkligen viljat träna med honom! Dock kan jag ingeting om agilytu, och vi har inget här i stan :( #48
Han är superfin! 🙂
Han har anammat julkänslan 😂
#62 Så fint! :)
Vad mysig bild! God jul!
#69 Så fint! 🙂 God jul till er!

Charlie börjar bli stor nu! Om en vecka blir han ett halvår
Väldigt fina bilder! Oj, redan så stor…😮
Vilken söt liten räv du har hemma 😎
Gud vad bedårande Sheltie du har! :D
Lycka till i framtiden!
Djurälskaren 
Åh, han är ju underbar! :D
Ja tiden går allt för fort! Känns som jag precis fick hem honom!:)
Men så söt :D Härliga bilder :)
kramsnö är mindre roligt :/
Hallå!:D länge sedan jag uppdaterade lite om Charlie, snart blir han 8 månader, 8!!! Harre Gud haha vad tiden går fort. Han är snart inte en valp längre! Eller när slutar man egentligen kalla en hund för valp? :) Hur som hellst, Charlie är en helt fantastiskt hund, snäll,busig och väldigt mysig. Vi har lite problem med att han kan skälla vid promenader och även att han inte vill göra sina behov under promenader hur långt vi än går så tycker han att de är bäst att använda vår trädgård som toalett (de gillar inte vi) detta försöker vi jobba bort sågott vi kan. Men alla tips är välkomna :) I förra veckan träffade vi en tjej som höll i hundkurser och vi lärde oss hur vi ska bete oss i promenader. Charlie lärde sig redan dagen där på att gå jätte fint bredvid mej utan att dra, så med rätt hjälp löste det sig. Så fler kurser är jag väldigt nyfiken på :D
Härligt och så söt o stor han har blivit :) att han gör på tomten kommer nog gå över, snart förhoppningsvis :)
Vilken sötnos! :)
Mvh Sabine