God morgon 1/9
God morgon!. Hoppas ni alla haft en trevlig helg. Nu är vi tillbaka till en arbetsvecka igen, men vi kommer ju lite närmare jul.
Hoppas att ni gillade detta med gästskribent, tycker själv detta va jättekul. Gästskribenten var jätte nöjd med era frågor, kloka och bra!!! Så vi fortsätter med detta ett tag till, det är bara att gå in i tråden och ställa nya frågor, svar kommer senare i veckan.
I helgen var jag och tösen på reptil expo. Det slutade med att vi bokade 2 st till små slingrande raringar, men nu måste vi först utöka vårat tillstånnd för 2 st till, innan dom kommer hem. Ha en riktigt bra dag alla. :-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ja, jag är här:) hehe
Idag har det varit skola, som ni kanske kunde lista ut;) hihi
Nu precis har jag hållt på och besprutat mina växter i tvättstugan mot vita flygare och bladlöss… Ogillar verkligen skadedjur..
Nu ikväll har jag inte den blekaste aning om vad jag ska göra… Men se på TV blir det nog;)
Kramar/Carro
ÅÅÅÅÅ Vad skönt att höra någon här. det började kännas ensamt.
fy så hemskt att vara ensam! *medlidande*
Idag har jag iallfallt tränat Ronja på att stå inför utställningen. Sedan har jag pluggat MASSOR!! På onsdag ska vi lämna in en geografirapport och och på torsdag har vi ett stort NO prov. Och allt ska ju betygsättas förstås. *suck*
Nu är jag väldigt trött så snart blir det väl sängdags.
Kram på er!
Go natt på dig!!- hoppas vi hörs i morg alla!
Malin3033 . i morg postar jag en liten sak till dig

#6 Vad jobbigt!
Hoppas ingen kom till skada, och att ödlan är kvar på sin plats, och att terrariumet går att laga!
(Lily kanske klättrade i taket, och ramlade ner på terrariumet)??
Kramar!!

Såg som först Nu att ni tingat 2 små sötingar till. Grattis!Tillsammans med Kladd och Klotter skulle dessa namn passa:
Chips och Grafitti, som en bok heter:)
Kramar
#8 Namnen var bra faktiskt, ska bolla det med dotter. Just nu har hon ett namn uppe på sin favorit lista, dom nya är i färgerna caramel. snow, så hon vill att den som är caramel ska heta Godis, snowen har hon inget än, förslag?
Terrariet gick inte och rädda, helt trasigt, ödlan leo klarade sig ok, lite chockad bara att ha en katt inne hos sig.

#9 Tur att Leo klarade sig iaf!
Godis och glass passar ju bra ihop^^
Kramar/Carro
Glass va ett toppen namn, det måste jag säga till tösen