God morgon 4/10
God morgon ! Hoppas ni alla vaknat till en fin dag. Vi här hemma vaknade på toppen humör, solen sken och allt toppen!!! Tills vi kom ner till garaget för att hämta bilen. INBROTT! i garaget har vi haft i natt, så var den dagen trist då. Men lite bra i alla fall att dom lät bilen vara i fred, men min tös väldigt ledsen dom tog en av hennes cycklar. Sådann här dagar önskar man ,att man bor på lång ut på landet och inte i storstaden.
Glöm inte att ställa nya frågor till gästskribenten, Jag har även lagt in en tråd ang knapparna nu, för dom som ska ha. Sen vill jag passa på att säga titta på hitta hem i kväll. Vanessa från sajten hittekatter, även i våran jury ang månadens sheltie är med ikväll i programet, samt en katt som jag bara älskar, han heter Malte och är helt vit. Titta på det i kväll.
Ha en riktigt bra dg nu alla!! // :-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag! Kom nyss hem från skolan. Har varit väääldigt trött hela dagen, men vaknade till strålande sol som gjorde att man kom på bättre tankar.
Medde, vad tråkigt med inbrott! Tur att bilen var orörd, men du får muntra upp din tös. Måste vara väldigt ledsamt att ha blivit av med sin cyckel.
Mvh Emelie