Frankie, Love och Kazper
Hej! Längesedan jag skrev här nu, men här kommer lite nytt från mig och vovvarna! :) Frankie (Hightime Sweet Talking Frankie) har nu hunnit bli hela 9 år. Tiden går allt för fort.. Han är hyfsat pigg tycker jag, frånsett att han har någon tandsjukdom som gör att tänderna måste plockas bort en efter en.. Haft en inflammation i käkbenet bland annat.. Det är två veckor sedan senaste tandplockningen, då rök en av de långa hörntänderna. Men allt har läkt fint och nu är han mycket gladare igen. Love (Hightime Good Looking Wayne) är 6,5 år nu. Precis lika sjövild, stollig och trotsig som vanligt ;) Jagar katter till mattes förfäran. Men katterna bryr sig knappt längre, dom är vana vid hans dumheter. Kazper (Hightime Hot And Spicy) är 5,5 år. Fortfarande lilla valpen i familjen. Racer-råtta och fjunhund. Han har tyvärr fått en ögonsjukdom som gör att immunförsvaret attackerar hornhinnorna och förstör dom. Måste därför få salva i ögonen två gånger om dagen, resten av livet. Men den har verkligen gjort nytta, för oj vilken skillnad det är på hans livskvalitet nu, mycket gladare! :) På bilden syns Love (t.v) och Frankie (t.h) :)
Kul med en uppdatering! 🙂
Det verkar vara full fart på dina grabbar, trots Frankies och Kazpers krämpor.
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Kul att få en uppdatering från dig och pojkarna. Tråkigt med hälsoproblemen men de verkar ju ha kul och leva livet ändå!