Sheltie iFokus

Sheltie

Etikett: god-morgon-dag-kväll
Läst 1269 ggr
Kitten86
2

Trevlig helg 12-13 sep

Trevlig helg på er alla sheltie älskare där ute!

Vad är era planer att hitta med era fyrfotade vänner denna helg, när hösten nästan börjar göra sig påmind?

Här blir det en någorlunda lugn helg hemma då jag är barnvakt åt min brorsdotter, sen igår 😃 Grabbarna har roligt med bus, lek och aktiviteter hela tiden tillsammans med henne. Eventuellt ska vi försöka ta oss iväg till hundklubben imorgon för lite träning.

Bello_O
1

Idag har vi flyttat runt en massa möbler så hundarna har fått ta det ganska lugnt. Imorn är jag sugen på att fara till klubben för lite agilityträning, men vi får se hur det blir. Då ska valpis få träna "valpagility" och Ginny på roliga kombinationer är tanken i alla fall😃

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Kitten86
1

Låter ganska lika som helgen hos mig då 😉 Lite lugnt blandat med plan att eventuellt träna lite…

_Wilma
0

Trevlig helg på er också! 🙂

Här är det också ganska lugnt. Vi har varit i skogen och plockat lingon och kantareller. Och hundarna har varit med så klart! 🙂 Tänkte fota hundarna imorgon, det har blivit lite mindre av det på sista tiden.

Sajtvärd på Sheltie IFokus

meerschweinchen
2

Jag jobbar i helgen så blir inte så speciellt mycket men idag cyklade vi en sväng och imorgon hade jag tänkt träna lite på apportering (som vi nyligen har börjat med) men även lite rallylydnad.

Mvh Sabine

Mlyy
1

Vi har varit på Sheltiespecial och Internationell utställning igår och idag. Superkul! Bilder och resultat kommer i Zagas tråd! :D