Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 464 ggr
medde
0

God morgon 14/10

God morgon. Hoppas ni vaknat till en ny underbar dag. Lite rått och kallt ute, men det finns ju inga dåliga väder, bara dåliga kläder säger dom vet.

Nu i dag ska vi i väg och hämta 2 st nya ormar som ska flytta in hos oss, ska bli spännande. är 2 st. Det är 2 st juveniler "poppade" som hona/hane så vi hoppas att det är så,kan ju inte vara 100% säker, men vore kul, allt inrett och klart  samt tillstånd klart, vilket är viktigt att ha klart.

Hoppas ni alla får en bra dag, imorg startar en ny skol/arbetes vecka igen.

Må gott alla. //medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

god dag! Hela min morgon har gått åt till att göra om min hemsida. www.ronjas.webb.se . Från sommar till höst hemsida. För övrigt ska jag iväg till Agility kursen med Ronja lite senare idag.

Igår var jag på loppmarknad och sålde massor med saker. Lyckades få ihop 800kr! (sålde nästan bara böcker och gammla gosedjur) Pengarna har redan gått åt till blommor till mitt rum. *jag är helt hopplös då jag får pengar* Oskyldig Har även köpt en ny säng till mitt rum! (min lillebror är väldigt avundsjuk att jag nu har dubbelsäng och inte han har någon) Om 2 veckor kommer lilla Chihuahuan Herkules också! 2 veckor ska han stanna, och gissa vem som knappt kommer sitta vid datorn då? Räcka ut tungan *skratt* Hoppas ni får en trevlig fortsatt dag i alla fall! Mvh.

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

# Sidan blir jättefin, var just inne och tittade på den. Vilken lyckad dag dag på loppisen, bra jobbat.

Du lämnar väll oss inte om 2 veckGråter. Då kommer vi att sakna dig väldigt mycket, är ju lite bortskämt att läsa din roliga och bra inlägg om dina framfart samt framgångar med Ronja, även Ronjas tråd er ju en höjdare. Vi ser fram imot att få en Herkules tråd här att följa spännt.

Nu ska vi iväg och hämta dom små slingrande vännerna. Må gott :-)

KajsaM
0

God dag!

Imorse vaknade jag och flög upp ur sängen och skulle kolla om snön var kvar, och jo visst. Snön ligger kvar! Dock kommer den snart försvinna igen :) Annars blir det läxor, kompisar idag.

Hoppas allla får en fortsatt trevlig dag!

Ronja06
0

#2: Tack så mycket Medde! Blev rätt så nöjd med den. Trotts att den inte blev som jag hade tänkt mig. Oskyldig

Såklart kommer jag inte att lämna er. Minder aktiv bara. Men tack för de väldigt fina orden medde. Ska uppdatera Ronjas tråd nu. Herkules tråd blir uppdaterad om 2 veckor tror jag. Oskyldig Lycka till med de nya ormarna idag Medde!! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

# 3 Var bor du? som ni har snö, hur mycket snö har ni?. Du har bergis varit ute och haft kul i snön, vad avis min tös blir då hon läser detta.

#4 Tack, skönt och höra att du vara hos oss,men lite mindre bara , vilket inte är okFlört.

Dom nya små slingrande vännerna är hemma nu,  ska bli spännande att se dom växa upp.Tar några kort om ett par dagar, då blir det en liten bildbomb på dom och lite skryt från min sida. Känner lite extra kul då dom udda i färgerna. Ha en riktigt bra kväll nu alla.

Leffe
0

God natt från mig har kommit henm från kattutställning