Nygammal nykomling
Hej!
Har inte varit särskilt aktiv på iFokus de senaste åren men tänkte ta igen lite tid nu :)
Idag har jag dessutom 2 Shelties och försöker mig på agility. Har en väldigt snabb hund…och det är inte jag… än iaf.
Hoppas jag kan bidra till lite kul läsning och framför allt läsa era inlägg!
Ha en fin lördag

Hej!
Jag har två Shelties. En som behövde nytt hem för 3 månader sedan och är 5.5 år, sobel och tik. Kelen som få.
Min andra är en blue merle, 20 månader, alltså 2 år i april, tik. HOn tränar jag agility och hoppas kunna börja tävla på riktigt när säsongen startar igen. Hon är snabb som en vessla men har svårt att lämna mig ;) Alltså går det inte alltid att få henne på skick.
Om allt går som det ska kommer jag att få en bebis i vår. Då blir det alltså 3 små Sheltie i hemmet :)
Jag tränar lite rallylydnad också. Har även börjat lite med nykomlingen, men har inte lagt så mycket energi på den biten än, hon får komma in i hemmet först :)
Hoppas kunna tillföra något framöver i saijten :)
Då är det full rulle hemma hos dig då 😉 Det där med skick kommer din yngsta säkert klara galant med lite träning!

Tack, jag hoppas verkligen att det ska gå att få "iväg" henne under träningen i vinter :)
GOD JUL alla fina!