Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 631 ggr
medde
0

God morgon 16/10

God morgon . Ska nu ner till läkarcentalen med tösen min, hon knäckte till nacken på ett konstigt sätt igår kväll, inte sovit något alls i natt varken hon eller jag. Men det ordnar sig väl tror jag.

Hoppas ni får eller har haft en fin dag. Sköt om er alla. // :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
0

Goddagens. Har städat lite med hjälp av mina katter. Ska se hockey i kväll. Mitt favoritlag Timrå spelar.

Sköt om er resten av dagen

medde
0

#1 Oj vad bra att du sade att matchen är i kväll med Timrå, då ska jag störa Flört eftersom jag inte lyckades igår specielltFundersam.

Dagen har varit ok för oss, fick hämta tösen lite tidigare från skolan. Nackspärr har hon min lilla tös.  :-)

Jojsan
0

hej hej!

Hade tänkt ta ut kaninerna och fota lite höstbild idag men det var för dåligt väder (*surar*) bara dimma och regn.

Kanske går imorn då (?) :)

hoppas det går bra för din flicka medde! :)

medde
0

#3 Tack, hon får vara hemma och vila i morg från skolan.Kul om vi får se bilderna på kaninerna då du tagit dem. Vädret är det tydligen det samma även här, visst är det trist?

Ska även jag försöka ta lite nya bilder på mina ormar i morg, framför allt dom nya vännerna´Glass``Godis`. Sen ska jag göra klart en tråd om utställningar,datum mm. Ha en bra kväll ni alla. Menar det verkligen Skrattande Ni är ett toppen gäng här .th_grouphug