God Jul & Gott Nytt 2016!
God Jul till dej OurOzzy! 🙂
Vi kommer också att vara på hemmaplan under julen. Det är första julen för vår tikvalp som blir 8 veckor precis innan jul. Roligt, men samtidigt ganska mycket passning. :)
Sajtvärd på Sheltie IFokus
God jul själv! Måste bara säga vilket stiligt fluff du har :)
På julafton blir det att åka iväg till min faster och självklart ska Jackie med. Hon kommer att ha stenkoll på katterna där😉
Mvh Sabine
Detsamma! Vilken fluffig päls😃
Vi firar också jul hemma iår. Vartannat år är vi hos min mormor🙂
Medarbetare på Sheltie Ifokus.
Vackra bilder du bjuder på. Han är så stilig i sin fluga 😍
Här blir det att fira jul med mina föräldrar och syskon, njuta av god mat och trevlig sällskap!
Så härligt det låter! Klart vovvarna ska vara med 😊 Ja han har väldigt fluffig päls, på gott och ont. #2 Så härligt med en liten valp! Då blir det exra roligt för er 😃 Inte alls avis 🙈
www.josefinejjms.weebly.com - En blogg om våra hundäventyr
Åh Ozzy. Vilken proper liten herre.
Ser väldigt seriös ut. Ska han dirigera
Beethovens femma månne? (Oj då Glömde att Beethovens femma även är en film om Sankt Bernhardshundar. Fast St Bernharderna kan ju yla i grupp till symfonin!)
Jättefin är han i alla fall. Han ser väldigt undrande ut. Värdig på nåt sätt.
God Jul! :) Vi ska snart rulla iväg och fira jul hos min syster, så det blir en lugn dag med god mat och trevligt sällskap :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Go jul
Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!
Så mysigt ni verkar haft det och vilka fina bilder ni bjude på 😍 Hoppas er jul blev som planerat! Vi är supernöjda men trötta efter all julmat och besök. Men roligt är det! :) Fick vovvarna några julklappar? Ozzy fick bl.a en kurs i Nosework, matbar o ny sele på rean ;) Sånt man får användning för :) God fortsättning på er!
www.josefinejjms.weebly.com - En blogg om våra hundäventyr