Wirins Hakuna Matata "Kiara"
Hej, som en del vet så miste vi alla valpar som Phoebe skulle få i söndags. Det skulle vara vår första kull. Meningen vara att min dotter skulle få en av de valparna på foder men nu blev det tyvärr inte så. Men nu har jag hittat en liten valp till henne som bara är en vecka nu så går allt som det ska så hämtar vi hem henne om sju veckor. Här kommer några bilder på den fina lilla valpen ❤️
//Jonnix
Roligt för er att (ändå) kunna följa henne i stort sett från start. :-)
Så underbart söt hon är! ❤️ Blir det en skuggad sobel?
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Underbart söt hon är! En bra "kompromiss" nu när det blev så att ni förlorade alla Phoebe's valpar.
#2 I denna kull fick de, en trefärgad, en mörk sobel och Kiara som har färgen sobel som det ser ut nu, vad jag har läst så kan färgen ändras en hel del innan hon blivit vuxen, så vi får se vilken sobel färg det blir när hon vuxit klart. Som det ser ut nu så är hon väldigt ljus i pälsen jämfört med hennes syster men lite mörkare runt ögonen. Så jag skulle gissa på att hon blir en skugga sobel.
//Jonnix
#4 Hon är lite lik min yngsta som nyfödd (Tilda alltså), fast med lite mindre bläs.

så sööt!:)
Hälsningar
Fredrika
I söndags åkte vi och hälsade på lilla Sansa och det var så mysigt. Hon blev 5 veckor i måndags. Vi hade sex timmars resa dit så vi gjorde resan till en liten semester tripp. Vi började med Bråvalla festivalen, övernattning hos min syster i Linköping därefter körde vi vidare till Stockholm och sov över på hotell och sedan på söndagen hälsade vi på lilla Sansa. Hon och syskonen var så söta och gosiga. Så om tre veckor åker vi tillbaka för att hämta hem henne. Här kommer några bilder.
//Jonnix
Jättesöt! 🙂 Förstår att ni väntar på att hon ska bli 8 veckor!
Supersöt liten tjej. Förstår att ni längtar tills ni får hem henne 😃
så sööt:D
Hälsningar
Fredrika
Ja oj vad söt! 😍
Så jättesöt!❤️
Söt tjejj!
Åh så söt!😍
Medarbetare på Sheltie Ifokus.
Här kommer lite nya bilder på Hannahs lilla nyskott Sansa. jag passade henne häromdagen och det var då mysigt. Hon är så duktig kissar och bajsar ute när hon ska. Busar och leker och det funkar jätte bra med Buffy och Phoebe. Buffy är den lugna medans Phoebe busar och försöker ha koll på den lilla. Här kommer lite bilder😊❤️
//Jonnix
#17 Man blir riktigt "valpsjuk"! 😉 Jättesöt!
Hon är ju bara för söööt 😍
Sansa är en mycket tuff liten valp, än så länge har hon inte visat någon rädsla för något. Hon är så nyfiken på allt och kommer det någon på besök så är hon snabbt där och vill hälsa. Hon är på Phoebe hela tiden och Phoebe låter henne hålla på förutom när Phoebe hade sitt tuggben då visade Phoebe tänderna och morrade lite åt henne. Vi blev helt paffa för vi har aldrig sett henne göra detta förut mot någon. Vi var där hela tiden och Phoebe var i soffan och Sansa stod upp jämte. Men jag förmodar att detta är en sak hundarna gör för att visa att där går gränsen. Men Sansa och Phoebe busade runt sen som vanligt, Buffy är lite mer avvaktande och busar helst inte med dem. Men de är så fina ihop, busar tillsammans och sen somnar de nästan samtidigt.
//Jonnix
Ojoj så sockersöt man kan vara😍
Mvh Sabine
Idag blir Sansa 3 månader, hon är jätte duktig. Sansa är hos mig varje dag för Sansas matte Hannah börjar sitt jobb tidigt och jag vid lunch så vovvarna är hemma någon timme själva sen kommer Hannah hem till dem efter middagen. Funkar jättebra. Här kommer en bild på Sansa innan läggdags då hon borstar tänderna 😊
//Jonnix
Så söt! Jätteviktigt att få in en god vana att borsta tänderna! 🙂
Vad tiden går fort!
Hur hög har hon blivit nu?
#25 Så fin hon är! :)
#26 Hon är 33 cm hög nu 😊 Får hoppas att hon tar det lugnt nu på höjden så hon inte blir alldeles för hög.
//Jonnix
Riktigt fin tjej!😍
Mvh Sabine
Riktigt fin hon är!
Så söt! Bra att hon är framåt och orädd! 🙂
Vackra bilder!
Mvh Sabine