Liten till stor.
Såg på en annan sajt något som verkade kul, hoppas ni tycker så med. Det hela går ut på en bild tråd, med bilder på alla dessa fina hundar som finns här på sajten.
Börja tråden med bild på valpen, sen en bild då den lilla har växt upp till en vuxen hund, Vore så kul att få dessa bilder, liten till stor.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Allt jag kan säga.

#4 Gud så söööööt han är med strumpan i mun!
# En vuxen vacker hund. samt en vacker bild.

#6 Hahah, strumpor är det bästa han vet, även om han inte får ta dom ^^

Verkligen kul att det kommer in bilder. Visst är det spännande att se hur dom växt upp. Från små söta till dessa vackra hundar.

Jätteroligt att se :D :)
Vilka vackra bilder ojojoj!!!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
tyvärr har jag inte rätt dator, dessutom är ju Ronja bara valp. Så det kommer bli "liten" till "liten". Lägger upp bilder när jag bytt dator. :)
Det är välkommet det med
.
Några mera bilder?

#18-21 Vilka fina bider. så söta som små, och sen växt upp till vackra hundar. Må tro du är stolt, hur gick det på utställningen för Lexi?

Man kan inte tro att dom ska få så mkt päls som dom får när dom är små.
Det stämmer verkligen det du sade, jag och tösen träffade Hazel (här på sajten)på en utställning. Då hadde hon Hazel samt Nora med sig. Min liila tös trodde inte riktigt att Nora var en Sheltie, det var just pga att Nora hadde så lite päls jämfört med Hazel. Nora är ca 6 mån.

#22 Ja, visst är man stolt
Det gick bra för Lexi hon fick ett första pris med bra kritik..
Grattis vad kul. Har du fortsatt att ställa ut henne?

#26 Nej, har inte ställt henne något mer i år men nästa år blir det mera.. Har inte haft tid då min andra sheltie har blivit opererad och snart ska in igen för en ny operation 
#27 Vad tråkigt att höra om din andra Sheltie, får man fråga vad som hänt?.

Tråkigt att höra, hoppas att operationen går bra.