Utökning av familjen :-)
Var längesedan jag skrev här inne nu men om allt går bra kommer vår familj utökas men en liten sheltiekillle till på måndag :-). Sedan innan har vi Ture, eller Smultronets Quit playing games, som precis fyllt tre. Han är såklart världens bästa hund,alltid glad och älskar allt och alla. Tror att han kommer älska att ha en kompis i familjen :-). Tanken är en till familjemedlem och kanske utställning och agility. Bifogar en bild på Birger (hans arbetsnamn hos uppfödaren), Smultronets X-MAS in my heart. Fotograf är Carola werngren.
Stort grattis! Söt liten kille som väntar på att få flytta hem till er 😃
Så roligt med en ny liten sheltie! 🙂 Grattis, han är verkligen söt!
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Vad kul :) Min kompis skaffade ganska nyligen en tik från smultronets :)
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Grattis! Han är såå söt! ❤️
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Grattis! Vilken fin kille!
Grattis!! Vad roligt😃
Medarbetare på Sheltie Ifokus.
Så himla söt! 😃 Grattis!
Åååh vilken liten fluff!
/Malin Söderman
instagram: mallansoderman
Grattis så roligt!😃
Mvh Sabine
Tack alla! :-) Visst är han söt ;-) Igår flyttade han då hit. Bilresan hem gick hur bra som helst han sov hela vägen. Mötet med Ture gick också bra men jag tror att valpen gillar Ture mer än vad Ture gillar valpen :-D Men det går jättebra! Sov hela natten bredvid min säng, inget gnäll eller nåt. Så nu torkar vi kiss, busar och myser ;-) Tyvärr har han crd, men vi tvekade inte på att ta honom ändå. Det brukar ju inte vara några problem. #3 Vad kul! Får man fråga vilken? :-) Lägger in några bilder på Birger/Hugo/Mio med :-) Vi är inte överens om vad han ska heta så kom gärna med förslag ;-)
#10 Smultronets Time After Time heter hon i stamtavlan :)
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
#12 Då är hon halvsyster till min Ture :-)
Kul och spännande att få hem honom! 🙂
Sajtvärd på Sheltie IFokus
Så roligt att han äntligen kommit hem till er. Ture kommer nog att vänja sig och bli glad över sitt nya sällskap, är ju en liten omställning för alla i början!
Det är mycket jobb med att konstant springa och rasta, torka kiss osv men samtidigt kan jag sakna den perioden i hundarnas liv för valpmys är ju underbart!
Åh så söt! Grattis! 😍
Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse
Hur går det för er med er lille fluff? Sköter han sig bra?