God morgon 23/10
God Morgon. Idag har dom lovat att det ska spricka upp och bli lite sol under dagen, ser fram imot det.
Mina slingrande vänner åt sin middag i går. Klotter ska ömsa nu, hon ser ut som man lagt henne i en mjölpåse, sen tagit upp henne och skakat av det värsta. Men fina blir de när ömsning klar.
Prizma_o_Kristall Tycker synd om dig och alla prov du nu har i skolan, det var inte lite som du hadde att göra nu i dagarna, men du är en så smart tjej att du fixar detta galant.
Ronja06 Håller en tumme för att ditt prov gick bra idag, säger till dig som jag sa till Prizam_o_Kristall. Smarta tjejer fixar detta, så jag tror helt och fullt ni fixar detta. Ha en bra dag så hörs vi i kväll.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Godmorgon! Idag har vi äntligen fått nätet installerat, vi har nämligen flytt från stan till landet. Större lägenhet, mini trädgård och REN natur. Trivs jättebra här allihopa, enda kruxet är att vi måste använda bil för att ta oss till jobb och skola, men annars är allt super. Asterix har blivit så mycket större, börjat lösa tänder och älskar då man kliar tandköttet med ett finger.
Till er som har prov STORT LYCKA TILL!
#1 Välkommen tillbaka hit igen samt ut på nätet igen. Vad härligt att få komma ut på landet, riktigt avis som sitter här i storstaden. Vore jättekul att få se hur stor den lilla har blivit.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥