Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 943 ggr
Gittan
0

Dagens 22/10 2007

God dag på er. Här är allt bra med ganska fint väder. En riktig höstdag.

Ha en bra eftermiddag och kväll allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

medde
0

Go kväll. Nu äntligen är jag tillbaka här, skulle logga in i morse. Tangentbordet hadde säckat totalt, det fanns inget liv i det allsGråter. Men nu har vi varit ute och handlat ett nytt, så nu är jag Skrattande.
Hoppas ni alla haft en bra dag. //medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll! Vilken händelserik dag det var igår! (nästan lite för mycket för min smak) för mycket för mig att skriva om vad som hände under träningen igår med Ronja. Så kolla min blogg på min hemsida istället. www.ronjas.webb.se Där hag jar skrivit hela händelsen.

För övrigt hoppas jag att ni haft en trevlig dag! Själv har min dag varit underbar! Är dock lite skoltrött. Men för mig är det snart lov! Ser verkligen fram emot det. Och så kommer lilla Herkules nästa lördag, då blir det inte så myket dator sittande för min del under 2 veckor. (här kommer en bild på Herkules som är fotad för ca.2 dagar sedan)

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

#2  Vilken fin bild :-), ska gå över till din blogg och kolla in där. Ha en bra kväll.

Prizma_o_Kristall
0

#2 OMG, Det är ju skandal av dem som hade millitärträning att inte ha lampan tänd! Förvånad Vilken tur det inte hände något allvarligt, ni hade verkligen tur!

Kramar//Carro

Ronja06
0

#4: Jag vet. Fundersam Lampan ligger ca. 300 meter från våran träningsplan. Man kan alltså inte se den då man tränar på planen. Utan man får kolla innan. Troligen tände dom lampan då vi var och tränade (den var tänd då vi åkte iväg). Men hur 17 ska vi veta detta, vi som redan är på planen?? Det var det som jag reagerade på mest! En liten varning skulle vara bra. (kanske en lampa vid våran träningsplan eller liknande också).

Mvh Emelie Förlägen

Prizma_o_Kristall
0

#5 Precis! För det är ju jättefarligt ju! Man måste ju värna om människor och djurs säkerhet.

kram

Ronja06
0

Nu säjer jag natti natti på er alla! Imorgon har jag Matte prov, önska mig lycka till! (Matte är inte riktigt mitt starka ämne)

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Ronja lycka till

Prizma_o_Kristall
0

#7 Lycka till! :)

Själv har jag haft Svenskaprov idag, tyskaprov imorgon och matteprov på onsdag… Usch, får ångest av bara tanken…

fliza
0

Hoppas allt gott bra för er idag.

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Inlägget är låst för nya kommentarer