Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 588 ggr
medde
0

ÓT- Bebis misshandlad

Förlåt mig att jag tar en en OT-Tråd, men måste bara skriva av mig. Satt här på morgonen och fikade läste morgon nyheter, sen var min morgon förstörd. Det var om en liten flicka på 16 veckor som kommit in på Astrid Lindgrens Sjukhus med hjärnblödning samt en massa benbrott. Föräldrarna har slagit och släng sin lilla flicka i väggen!!!! Läkarn sa att in princip var alla ben i kroppen brutna. Detta gjort av föräldrarna. Hur kan man? Blir så otroligt ledsen då man läser sådanna här saker, Samt går och kramar min flicka för 5 gången och säger hur mycket jag älskar henne/ medde

Var rädda om varandra.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

Oj vad hemskt. Blir alltid lika tårögd då jag hör något som detta. Gråter Vet du hur det gick med flickan?

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Det dom sa att flickan kommit in med så gott som alla ben brutna i kroppen samt hjärnblödning, efter att föräldrarna kastat flickan i väggen. Men vad jag förståd lever flickan. Hoppas att dessa föräldrar aldrig mer får se sin lilla flicka igen. Hur kan man!!!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

fliza
0

Hurra för snälla föräldrar.Skrattande

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD