Uppdaterad hemsida :)
Hej hej! Nu äntligen fungerar min hemsida igen och dessutom med ny layout ;) Gå gärna in och kolla! http://www.freddiemartin.frac.dk/Freddiemartin/Hem.html MVH Sara
Den är fin, men någonstans kan du väl lägga in en länk till Sheltie iFokus
Sidan har blivit jättefin. Verkligen, vart kvar och tittade länge och väl. Men du glömmer väll inte att länka till oss då vi länkar dig. Ge dina vackra hundar en stor kram//medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Nej jag ska länka till den :)
Kul
Fina hundar du har!!!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#0: Jätte fin hemsida! Om du vill så kan vi göra ett länkbyte :) //Emelie (www.ronjas.webb.se)
Mvh Emelie 

#6Visst kan vi absolut göra :)
Får jag bara fråga en fråga. Kan ni läsa vad där står på sidan, väldigt tacksam om ni svarar för min data tolkar texten lite konstigt.
#7: Bra! Jag länkar till dig nu! :)
Min dator tolkar också texten konstig. 
Mvh Emelie 

#8 Okej men kanon att veta, ska jobba på att få bort det :)
Jag hadde inga problem att läsa på sidan , men då jag skulle klicka på gästboken försvann allt ett tag sedan åter igen. Men lyckades pricka rätt, så jag kunde lämna ett hej i gästboken på den fina sida, samt även svara på en räkne fråga. Kul.

#10 Okej men det är jättebra att veta, tråkigt om inte folk kan läsa ordentligt,men då verkar den fungera hos vissa i alla fall :)
#0: Lämnade ett litet tassavtryck från mig och Ronja i din gästbok nu! :)
Mvh Emelie 

#12 Gjorde detsamma i din :)
Textfelen är de svenska bokstäverna Å Ä Ö