Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 478 ggr
medde
0

God morgon 24/10

God morgon. Nu känns det att vintern börjar närma sig kallt ute, folk som skrapar rutorna på sina bilar från frost. Då känns det lite skönt att kunna gå ner till garaget och ta ut en varm go bil. Men nu måste jag ta mig i kragen och börja tänka på detta ang vinter däck.

Hur gick det för er som hadde era prov nu i veckan som gott? hoppas allt gått riktigt bra. Tycker det är jättekul att ni ändå tar er tid att titta in här och skriver lite fast ni har så mycket i skolan. Glöm inte skolan först sedan här.

Imorgon stänger vi månadens Sheltie tråden och lämnar över till juryn, som jag tror får det riktigt svårt att utse en vinnare bland dessa fina bidrag, som nu också vinnaren har ett pris att få skickat till sig.

Passar på att fråga er i denna tråd i stället om ni tycker det vore kul. Vad tycker ni om vi startar en tråd där vi presenterar oss med ett litet foto? bara en undran, ni avgör. Ha en bra dag alla//m

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Leffe
0

God förmiddag. Idag kommer jag att sitta med en del kattfoton som ska in på olika fotoalbum på nätet.

Sköt om er idag

medde
0

God natt till er alla. Nu ska jag logga ut och kolla på NASA tv på datan, och följa Discovery färd, så ha en bra kväll

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥