Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 1621 ggr
Ronja06
1

Låt mig presentera...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den lille, och otroligt söta Lennart! Eller lill-pöjken som jag föredrar att kalla honom. *ler* Han hämtades igår klockan 14.00 uppe i Värmland. Världens gosepojke det är han. Föredrar att ligga uppe i soffan än att leka har jag märkt. Tycker om att busa med Ronja, och bita mig i håret också. Oskyldig

Jag hoppas kunna träna lille Lennart i agility då han är äldre, få se hur det blir med det hela. Då han även kommer att bli vallhund. Hans mamma är en blandning mellan norsk lundehund och Isländsk fårhund, och hans pappa är renrasig schäfer.

Mvh Emelie Förlägen

Ronja06
0

Oj. Glömde skriva. Lennart är inte min lille valp. Utan min mosters. GeneradGlad

Mvh Emelie Förlägen

Ronja06
0

Lennart ute i snön. ^^

Mvh Emelie Förlägen

Ronja06
0

nyfotad bild på lille lennart. :)

Mvh Emelie Förlägen

Ronja06
0

Jag är ute på promenad med lill-pöjken. Hans första promenad.

Mvh Emelie Förlägen

Ronja06
0

*suck* så underbart söt liten valp. Oskyldig

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

jättesöt Lill-Pöjk! Vilken rolig blandning. Ska bli kul att få se bilder då han växer upp! För det får vi väll? Hälsa moster, jättefin!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

SparklingTindra
0

Aww, vad söt han är. =)

Ronja06
0

#6: Jodå. Visst är han söt. Oskyldig Jag har mina funderingar på hur han kommer att se ut som vuxen. Han lär inte bli så jätte stor. Då han har rätt så små tassar. Glad Självklart kan jag hälsa. :)

Mvh Emelie Förlägen

KajsaM
0

Nå vad söööt! *kääär*

Jojsan
0

nej så gullig :)

Ressu
0

Ojoj va gullig man kan vara =)

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Ronja06
0

#9, 10, 11: Tackar tackar. Visst är det svårt att inte tycka att han är söt. Oskyldig  Men frågan är hur han kommer att se ut då han är äldre.

Mvh Emelie Förlägen

IngridSvensson
0

Åh vad roligt blandning! Har både en Sheltie och en lundehund jag. Hur ser Lennart ut nu som vuxen?

Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor