God morgon! 25/10!
Tänk vad tiden går fort. Snart är det NOVEMBER!
Tiden går alltså enligt mig skrämmande fort. Var ju inte länge sedan jag skrev att jag äntligen fått sommar lov enligt mig.
Här är det i alla fall härligt väder. -3 grader och frosten ligger på gräset. Och Ronja har äntligen slutat fälla! (på tiden det) Nu hoppas jag att hon får tillbaka all sin päls snabbt. Hoppas ni får en trevlig dag! Nu går jag till skolan. Mvh. Emelie
Mvh Emelie 
God förmiddag. Ja det gäller att ha päls när kylan kommer
Sköt om er

God dag!
Här har vi perfekt väder, varken varmt eller kallt. Hunden njuter ;)
Har haft kemi prov på morgonen och slöjd. Har du 2h håltimme sedan HK och hem igen :)
Mvh. Kajsa
God dag. Säger samma sak som Ronja06, snart November tänk vad tiden gått fort, så snart är det jul och allt vad den fina tiden innehåller. Julklappar, god mat samt den fina gemenskapen. Min lilla tös håller på sedan ett tag tillbaka att skriva önskelista.
Dagen började inte bra, Åter igen har dom gjort inbrott i garaget, nu börjar dom bli duktiga för denna gång öppnade dom alla 5 garage. Utan att någon i huset vaknade, inget stulet i mitt denna gång, men hos mina grannar vart det lite tomt. Så tråkigt då detta händer.
Ha en riktigt bra nu alla.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Har lagt in 2 st nya artiklar, en om att vi söker skribenter. Hoppas ni sätter igånng och knappar på tangentbordet nu så det glöder, Tänk vad bra vi skulle kunna göra löpet tillsamanns
. Har även lagt in alla utställning Skk har och länsklubbar under år 2008. //medde

#3 Stackare med inbrottet :(
#3. Vad tråkigt att höra med inbrott Medde. Här hemma har det aldrig hänt.
Men hoppas du för övrigt har haft en bra dag!
Mvh Emelie 
#2 Hoppas att ditt prov gick ok!
#5-6 Vad gulliga ni är
, Jodå ja har haft en ok dag ändå, Men ingen sol har tittat fram i dag, bara dis och dimma. I morg är det sista dagen i skolan för tösen min, det är ju höstlov nästa vecka. Har ni det också?
Hoppas att ni kommer på något kul att skriva, Kan vara om nästan vad som helst, Kolla in tråden Gästskribenter sökes. Ha en bra kväll nu.
Nu är det en dag kvar till höstlov
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Go kväll allihopa!
Tråkigt med inbrottet Medde, hoppas att vi inte får se av något sådant igen!
Själv har jag precis som flera av er, höstlov v.44 och då blir det en tripp till Barcelona, ska bli tråkigt och lämna sajten, mina hundar och hamstrar. Men jag vet ju att de kommer få det bra. Just nu är jag bara så himla trött, så ett toabesök och sedan är det nog sängen som gäller!
Go natt på er!
Kram!