Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 941 ggr
medde
0

God kväll 27/10

Go`kväll på er alla! Hoppas ni haft en riktigt bra dag, det har jag och tösen min haft. Vi har varit och tittat på det öppna huset hos en vet som öppnad sin helt nya klinik, jättefint!!! Samt man fick med sig hem kattsand, mat både torrfoder och blötmat. Sedan var LeffeD från chornish sajten och gjorde reklan för iFokus.

Nu hemma ska jag ta det lugnt och lata mig se på Tv samt koppla upp mig på NASA tv via datan och se vad som händer där upp med Discovery. Tänk er att det var 50  år sedan Sputnik åkte upp i rymden, man var inre föd änn men redan då hände det sådanna saker. Discovery har en last av en himla massa ton med sig ,ska berätta lite fast ní inte är intreserade, men mitt hjärta klappar för detta. Så alltid lär ni er nått .Hmmm kanske

NASAs rymdskyttel Discovery är hos rymdstatioenen ISS . I lastutrymmet har rymdskytteln med sig modul Nod 2, den första europabyggda modulen som skall monteras permanent på rymdstationen. Igår har det varit rympromenad med Doug Wheelak och Scott Parazynski som jag inte ville missa. Det vart många timmar framför datan.

Nej nu slutar jag annars blir jag kvar här malande om detta i timmar, bara älskar detta.  Ha en bra kväll alla!!!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
0

Ingen som vill säga go kvällGråter, Någon startar god morgon tråd?

[Malin3033]
0

GO kväll Medde och alla andra!
Här har det varit en lugn dag, börjar få lite resfeber inför resan till spanien men det är ju något som hör till. :) Det är verkligen superskönt att ha höstlov!!!

OBS! Glöm inte att dra tillbaka klockan inatt! Ni får sova 1 timma längre. ;)

medde
0

#2 Det har jag redan glömt, ska genast fixa klockorna nu. När åker ni till Spanien, Vad avis jag blir att höra du ska åka till värmen och ha det gott. Hoppas du får det riktigt bra, berätta du du kommer hem, vi kommer att sakna dig här då du är borta//medde

medde
0

Malin 3033  kan du inte läsa tråden hur ser ni ut, sätt gärna in en bild så vi har nått att titta på då du borta i Spaninen.

Hoppas att fler bilder kommer in där. Nu är det bara medde, Prizma_o_kristall och Emmile där.

Ronja06
0

God kväll. Ska snart iväg o se på TV. Herkules har kommit nu, söt som socker är han. Jag lovar att lägga in lite bilder. Men just nu vill jag inte störa hans sömn.

Hoppas ni har haft en trevlig dag!

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

# va kul att den lilla hemma nu. Klart du inte ska störa han, ge han en kram från alla oss här då han vaknar.

medde
0

God natt. Ses i morgon.

[Malin3033]
0

Ska självklart berätta om hur trippen lyckades (förhoppningsvis). En bild, hm, jodå, det ska jag väl försöka fixa. :)

Go natt på er!

medde
0

När var det du skull åka?.

[Malin3033]
0

Inatt klockan 04.00 :)

medde
0

Oj vilken tid, men så är det ju oftas.

Trevlig resa nu, sköt om dig. Glöm oss inte här på sajtenGråter. Hör av dig då du hemma igen så blir vi Skrattande //medde

Ronja06
0

#10: Hoppas du får en trevlig resa!

Mvh Emelie Förlägen