God morgon! (28/10)
God morgon! Nu har vi gått över från sommar tid till vinter tid. Hoppas ingen har glömt det.
Hoppas ni får en bra dag. Jag ser fram emot en hel dag med Ronja och lilla Herkules idag. Så ni får nog klara er lite utan mig idag. Mvh. Emelie
Mvh Emelie 
God morgon . Det kändes lite fel att vakna en timme för "fel" i dag, men man vänjer sig fort med det. Idag ska vi ta det lugnt jag och tösen, nästa vecka ska vi göra ordning hennes rum igen.
Ronja06 , visst ska du ta hand om dina hundar i dag och ha en riktigt bra dag med dom. men vi kommer att sakna dig allt lite här också. Vi ska ni andra göra idag? Ha en bra dag alla//medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

God morgon! 
Ronja06 - Ha så kul med Ronja och Herkules :)
#1 Jag hade helt glömt att det var i natt som man skulle ställa tillbaka klockan en timma, så enligt min klocka vaknade jag halv 11, fast klockan egentligen var halv 10;) Ska ni renovera hennes rum då? :) Kul :)
Mitt rum är nästan färdigt nu, väggarna klara, taket klart, golvet är ditlagt nu. Det som återstår är taklisterna, jag använder samma som jag hade innan renoveringen, fast nu fattas det hälften, hur det kan komma sig… Så vi måste få tag på exakt likadana för att göra klart taket…:)
Ha en bra dag alla!
Kramar//Carro och vovvarna som också hälsar:)
Go kväll . Varit på Ikea i dag, men det blir dit igen i morg. För mycket folk och köer, vi ledsnade tösen och jag.
Har ni sett våra roliga tävligar vi gjort också. Tycker detta ska bli så skojj att göra. Kan även tala om att vi kommer nu att göra en sak på "löpet" som kommer att heta "I fokus på" det blir lite som månadens medlem, med en liten intervju med denna medlem. En ny för vaje månad. Vem det blir för November vet jag ej änn, men snart får en medlem ett pm: om detta, sedan kanske det blir en som Tex utmärk sig eller någon som vill ha lite info om en, eller kanske medde väldigt nyfiken bara!!!
God kväll på er alla!
Idag har varit en riktig regn dag. Har varit med Herkules och Ronja idag då. Fotade massor med bilder! (kommer lägga in dem på Ronjas tråd) Sedan har jag även varit på träning. Så är det Agility tävling nästa helg! *får bara hoppas på att det är bättre väder*
Mvh Emelie 
Vilket energi knippe du är. Här är det också halvdant väder. Ska bli så kul att få bilderna på Herkules. Tävlig nästa helg, så spännande att få höra hur det gått för dig då., men jag tror det blir toppen för er. Ni verkar vara ett samman svettsat par ni två!
Klart att det blir bättre väder till nästa helg.