Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 663 ggr
L.Hanna.L
0

Arrak Active Stetch Pants & Hurrta träningsväst

Vad är era erfarenheter av dessa? Funderar på att köpa båda, då jag inte hittat några nackdelar. Men berätta vad ni tycker. Hurttavästen är den nya som jag tänker på (med luva).  Är de klumpiga? Har tänkt använda de till bland annat agility.

Kitten86
0

Har inte testat byxorna själv men har, precis som du, funderat på att köpa ett par. Har själv bara hört gott om dem och är man på en tävling under kallare perioder så verkar de sannerligen populära 😃

SparklingTindra
1

Jag har byxorna i rosa och dom är verkligen jättefina. Mina är dock lite i kortaste laget för mig, är 173 cm lång och tog normallängden för att en kompis sa att dom är jättelånga i normal också ;) Dock är det lite trådar som sticker ut här och var.. Men det är ju bara att frisera bort :P Angående västen så har jag inte testat men om det är den som kallad för lydnadsväst så har jag hört att den är rätt varm och då är den kanske inte så trevlig att springa i på en agilityplan.

L.Hanna.L
0

Tack för infon!! Kommer nog köpa byxorna, men väntar med västen och ser om någon bättre modell/märke dyker upp