Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 613 ggr
Ronja06
0

God morgon! (3/11 - 2007)

God morgon! Nu är äntligen mitt nya rum färdigt. Tänk så nöjd hag blev!! Skrattande Idag ska vi troligen åka iväg till IKEA och köpa det sista som behövs. Sedan ska vi köpa några växter till rummet och åka till någon tavel affär.

För övrigt så har jag gjort min första film! (i Movie Maker) Ni kan se den på: http://www.youtube.com/watch?v=0bPY1Bl8FtM

Hoppas alla får en trevlig dag! Mvh. Emelie

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

God morgon. Första snön har fallit ner här i storstan, men nu håller den på att regna bort. Men det kommer ny snö, och jag som´inga vinterdäck har, börjar känna av en lätt panik.

Vad kul Ronja06 att ditt rum är klart, hoppas du hittar lite fina blommor på Ikea. Ska gå in och titta på din film snart. ska bli spännande att få se!

Jag och min tös ska till mässan och gå se på Sci-Fi Convention. Detta är alltid kul att gå på tycker vi. Sen blir det nog hem och ta det lugnt vädret är ju inte så kul. Ha en bra dag alla!! Ses i kväll.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

KajsaM
0

God eftermiddag!

Här har också snön fallit ner, dock inte första. Usch och fy, giller inte snö, fören på julen och våren ;) Idag ska jag och några kompisar även fara och titta på lite hockey.

Vad roligt Ronja06! :D Filmen var jättefin!

Emmeli
0

God morgon,här på gotland är det sol och fint,inte en enda snöflinga har fallit från himelen. Vädret var tråkigt imorse, måste tacka mig själv att jag inte valde att åka på GGN(gotland grand national,enduro). Mamma lämnade ön med älsklingarna Zeke & Lussi imorse för att resa till Växjö. Utställning nästa för dom :) Så här sitter man helt själv & utan hunadr att mysa med, har aldrig missat en utsyällning med denna gång sade mamma att det var "tjejresa" då hon uppfödaren till Lussi och en annan skall åka till Växjö.

Prizma_o_Kristall
0

#3 Åh, bor du på Gotland! *avis*,, älskar gotland:):):):)

Emmeli
0

#4 Jadå,gotland är fiint,allra finast på vintern när muren är täckt med snö.

Jojsan
0

god kväll !

Här har det också snöat lite smått. Hoppas nu det inte försvinner utan det kommer mer. Har haft ute Totte i snön och fotat. Han hade jättekul.

#0 jättefin film!

Emmeli
0

God kväll! Hur har ni haft det idag? Här blev det ändå inte så ensamt,kl 6 började det lysa utanför huset. fick filmer på huset av ett okänt nr o en massa sms. Jag ringde mamma och pratade lite med henne allmänt. Sedan en kompis. Efter ett tag gav folket upp och ringde mej,det vasade vara mina andra kompisar,vars en jag inte träffat på 1 år. Så nu har dom gått hem och vi sjöng singstar,åt godis och drack cola!

medde
0

Emmeli du menar att du bor på Gotland!!!! Stämmer det? Vet du hur avis jag är i så fall, brukade förr vara där jämt på skrubbs.

Emmeli
0

#8 Jadå,här har du en äkta gotlänning. Bor mitt på landet.

medde
0

Oj det visste jag inte, älskar denna ö, som jag sa förut brukade vara på Skrubbs över sommaren med mina hästar, samt tävla på SKK utställningar även på brukshundklubben där, Vet du att Lullan1 Medarbetare på chornish sajten bor på Gotland. Nu sska jag sitta och vara avis på dig retsen av kvällen!!!

Emmeli
0

haha,det visste jag inte. Jag älskar gotland och dess natur. En perfekt ö med fin natur och mark. Det braiga är att det finns både stad och land på gotland inte bara land & att sveriges största agility tävling hålls av min klubb över midsommarhelgen! Riktigt kul. Men sitt inte och vara avis,för jag är avis på er alla som bor på fastlandet som slipper båtresan varje gång ni skall ställa ut/ tävla.

Ronja06
0

Någon mer än jag som varit vid kyrkogården idag? Tände just ett ljus i minneslunden för min morfar som gick bort för inte så länge sedan.

Tänk vad vackert det var. Mörkt, tyst och ljus tända över hela kyrkogården! Och i minneslunden var det fullt med ljus, som lös upp allt mörker. I mitten låg det vackra blommor i en stor hög… Kan säja att det faktiskt kom en tår då jag stod där. Min morfar älskade blommor och ljus.

Mvh Emelie Förlägen

Emmeli
0

Jag har tyvärr inte varit på kyrkogården då ingen nära släkt ligger på den kyrkogård jag har närmast. Men imorgon när jag skall till mormor och morfar skall juag ta en sväng till min farfars grav och tända ett ljus tror jag.

medde
0

Vi var på kyrkogården jag och min tös, tände ljus och lämnade en fin krans, håller med dig Ronja06 det är så fint och stämmningfullt på kyrkogården denna helg.