God morgon 4/11
God morgon. En dag kvar på höstlovet imorg börjar skolan igen, supertrist tycker min tös, men det är ju inte långt kvar till nästa lov. Jul lovet!! Tänk vad tiden går fort fram.
Igår var vi på Sci-Fi Convention. Var mycket kul och spännande att se på, det fanns allt på denna mässa, från filmskådespelare som skrev atougrafer till leksaker, även Darth wadar vandrade omkring i lokalen med Darth maul som sällskap med sina lasersvärd. Helt klart en lyckad mässa, min tös hadde stora ögon många ggr.
Ha en riktigt bra dag!!! :-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ja, och tänk vad jag längtar till skolan börjar igen!!
Och få träffa alla sina vänner igen =) Läxor är det lag längtar allra minst till… puh..
Idag ska jag inte göra så mycket mer än att städa kaninburarna och kela med mina djur=)
Medde - Det kan jag tänka mig att hon hade stora ögon många månger =) Tänk så mycket kul du och din tös hittar på =)
Ha en underbar dag alla! =)
Kramar//Carro
#1 Tack. Men tycker det är så kul att hitta på massa med henne. Vi har det riktigt kul ihop, vill ju inte vara en tråkig mamma, Ska försöka bombadera er med lite bilder under dagen där ifrån, men måste lägga in bilderna mm,
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥