jasså :O vad kul att den hamnat där! Skall genast även länka hit :P

Jadå,skall skriva in den i dag eller imorgon beroende på hur långt jag kommer med ombyggnaden ikväll.
Ingen brådska, vi vet att den kommer in på sidan
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jadå,jag tar det lungt (: Vill bli nöjd med sidan då den även skall bli Zekes :)
Då blir det ännu mera vackert att se på 

Såklart! Så många som redan är intresserade a Zeke som parningshane skall ju ha något att hänvisas till (:
#7: Ja, man blir ju såklart intresserad 
Mvh Emelie 

#8 Jasså? Synd som jag kanske sagt förut är att tiken oxå måste ha anlag till svart-vitt för att få svart vita valpar :/
#9: Ronja har anlag. (dock långt bak i stamtavlan) som är svart/vitt om inte jag missminner mig. 
Mvh Emelie 

haha,gud vad kul om hon kunde få valpar. Lussi har ju börjat tagit rabiessprutor för att kunna ställas ut i Finland och även paras där & i tyskland där vi har intresserade.
Zeke har ett spännande liv framför sig hör jag.
#11: Ja, svart vita små bebbar skulle vara roligt att få
*ler* väldigt gulligt! För visst älskar jag dessa svart/vita hundarna. Men man ska ju inte bara gå efter färg såklart. Tiken och hanen måste ju passa varandra på många olika sätt. 
Mvh Emelie 

#12 Japp,iaf för honom. Jag tror jag och mamma skall till gbg nu i vinter just för att det är sista gången han tävlar i valpklassen då. Får se sen hur det går, är ju lite bättre hundar i junioren.
#13 Jadå,jag har sett rena rama misslyckanden. Kanske inte så man tänker på det. Men Lussis mamma och moorwoods hane Trent parade sig innan Lussi fanns & resultatet blev konstigt nog huliganer. De har även kört en blandning mellan en tik vars namn är Floss /indra och trent. & samma resultat även där. Huliganer, iaf en av dem. Men hundarna är lysnade till agility,lydnad osv. De är bara galna hemma & på ställen där det inte händer så mkt som på agilityn.

#12 Japp,iaf för honom. Jag tror jag och mamma skall till gbg nu i vinter just för att det är sista gången han tävlar i valpklassen då. Får se sen hur det går, är ju lite bättre hundar i junioren.
#13 Jadå,jag har sett rena rama misslyckanden. Kanske inte så man tänker på det. Men Lussis mamma och moorwoods hane Trent parade sig innan Lussi fanns & resultatet blev konstigt nog huliganer. De har även kört en blandning mellan en tik vars namn är Floss /indra och trent. & samma resultat även där. Huliganer, iaf en av dem. Men hundarna är lysnade till agility,lydnad osv. De är bara galna hemma & på ställen där det inte händer så mkt som på agilityn.
#14: Ska din mamma ställa på My dog? Eller vilken utställning menar du? Jag ska till My dog. Ska ställa i unghundsklassen båda dagarna. Iaf vad som är planerat för mig. 
Mvh Emelie 

#16 Jadå,det tror jag nog. Vi skall ju passa på när han ännu är valp. Sen om det blir vi som ställer eller Lussis uppfödere vet jag inte.