Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 862 ggr
Gittan
0

God eftermiddag 6/11 2007

Hej på er. Kall dag men varit inne med sjuka barn. Bara gått ut med hunden några vändor.

Ha en bra kväll!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

KajsaM
0

God eftermiddag!

Har själv varit i skolan, gick ända till 15.10 *jobbigt* och nu sitter jag bara och tråkar :)

[Malin3033]
0

Go kväll, andra dagen med magsjuka. :( Inte bra att resa bort. ;P Men kravlar mig nog iväg till skolan imorgon. Fick mitt PM häromdagen till Ronjas första utställning och såg att det var 10st shelties anmälda!! Nu längtar jag massor till söndag. :)

Ha det bra allihopa!

medde
0

#0 Hoppas dina barn snart friska!! Krya på er.
#1 Inte ska du tråka inte, vi finns ju här Skrattande
#2 Oj vad spännande. H<ller verkligen en tumme för er, vänater med stor spänning när du hemma igen och talar om hur det gått i helgen då  ni då varit iväg..

Vi har haft en bra dag jag och tös, regnat till och från hela dagen. men vi mår toppen, och det är viktigst. Snart är det dags för mina katter att ta sig ut på utställning.

Ha en bra kväll.  :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ronja06
0

#1: Om ändå jag kunde sluta den tiden. Slutar 15.55 nästan varje dag i skolan. Förutom på Måndagar då jag slutar 16.05. (dock har vi en del håltimmar och långa raster) Tidigaste dagen för mig är 14.40 på onsdagar. *suck* (tröökigt) Men sånt är livet ibland tyvärr.. Förra året då jag gick i 7.an sutade vi 11.50 på fredag. Fundersam

#2: Vad roligt! Ronja och jag skickar många "lycka till", till er! Det kommer säkert gå jätte bra! Ronja är ju så snygg liten ung dam. Förstår även att ni ser fram emot det. Jag minns första utställningen jag var med min Ronja. 2 december 2006… Och kanon bra gick det! 1:a i valpklassen och HP. Så jag hoppas att det går minst lika bra för er! Håller tummarna och tassarna för er!

#3: Tråkigt med regn Medde. Här nere har det varit minusgrader hela dagen. *brr* Många tror det blir snö här nere när som helst. Tur att det finns bra kläder så man håller sig varm! Och jag håller även tummarna för att det går bra för er! Var så länge sedan jag var på kattutställning. Säkert 8 år sedan, om inte mer.

Hoppas alla får en fortsatt trevlig kväll!

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

Nu säger jag tack för ikväll, hoppas vi hörs i morg, Haft jättekul här i kväll med dessa lekträdar, nu önskar jag er alla en riktigt
GOD NATT!!!

KajsaM
0

#2 Lycka till! :D

#3 Haha, var bra :D

#4 Herregud :O Lider med dig! Vi har helt OK dagar. Idag hade jag t.ex 2 håltimmar ;) Torsdag har jag 2 timmarslunch och bara 3 lektioner på hela dan (Kemi, slöjd och HK) Fy vad jobbiga dagar..

#5 God natt på  dig med och alla andra :)

Emmeli
0

#4 usch vilka dagar,själv slutar man 15.15 varje dag förutom på fredagar då man slutar 13.20

medde
0

#7 min lilla tjej är 7 år börjar kl 0800 varje morgon slutar 1340 varje dag, tycker det är mycket när man är så ung.

KajsaM
0

#8 Oj vilka dagar! Min bror är 8 år och börjar 8.10-13.10 varje dag.

[Malin3033]
0

Själv slutar jag 14.30 varje dag utom på onsdagar då det är 15.15. :) Men vi har bara 5-10 minuters raster och 40min lunch. ;)