God morgon 13/11!
Ännu en morgon i snö!
Själv är jag hemma och är sjuk, känner mig helt slut.. Så idag blir det bara att mysa på (:
Vad hittar ni på idag? :)
# Vad tråkigt att höra att du är sjuk, hoppas du kryar på dig snart.
Usch här har det snöat i natt, och vägarna är glas hala, det var inte kul att köra tösen till skolan. Så min dag består av att hitta vinterdäck till min bil. Så här kan man inte vara ute och åka, mycket farligt…
Jag hoppas att ni alla andra får en bra dag, vi hörs här senare under dagen…. må bra alla.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#1 Tack! :)
Jo det är inte roligt när det blir halt, speciellt om man inte har vinterdäck. Kör försiktigt!

Kajsa_ Tråkigt att höra:( Krya på dig vännen! :)
Medde - Oh ja, här har det också snöat. Ett rejält kaos kan man lugnt säga att det var. Bussen kom precis när lektionen började, men många bussar kom senare än min… Lycka till i vinterdäcksletandet! :)
Idag har jag inte gjort så mkt… Mer än varit i skolan då:)
Kramar//Carro
Måste säga då jag var ute med bilen.Bilarna står som blommor i dikerna!!!

#3 Åh tackar gumman :´)
Go kväll! Nu har snön nästan försvunnit, jätte tråkigt. Snön gör att det ser lite ljusare ut. :) Men får hoppas att den kommer tillbaka snart! Är det snö hos Medde vandrar den nog vidare mot mig. :') Idag ska jag bara plugga, har SO prov imorgon.
Oj vad jag vill snön ska bort, vill inte!!!!! Har sommar däck på änn. men sen får det gärna komma snö igen.
Prizma_o_… hur har det gått med fågel bebbarna? Vill så gärna se lite mera bilder. Kan du inte uppdatera din tråd om dom. snälla………
här har det oxå snöat lite till ;) tycker oxå det lyser upp så mycket mera, det blir så mycket trevligare att gå ut till kaninerna om det inte är lika mörkt, så ja tack till snö :)
Men medde då! har du inte bytt till vinterdäck än? fy skäms, man kan ju halka. kör föriktigt nu innan du bytt däck :)