God morgon 14/11
Japp, då var det onsdag. Veckornaa bara går fortare och fortare!
Idag blir jag hemma, är fortfarade jätteförkyld dock har febern försvunnit. Tänkte även klickerträna med hunden eftersom jag hittade klickern igår :)
Hoppas alla får en bra dag!
Tack desamma =). Krya på dej…
#0 Vad skönt att höra du bättre i dag. Men spring inte ut nu i kylan och bli sjuk igen, lyssna på en höns mamma som jag är
.
Hoppas ni alla får en bra dag, här är det kallt och halt hela gatan där jag bor är en ända stor iskana. Sitterbra och väntar till lördag då min katt ska på utställning. Hoppas vi hörs här inne i kväll
Tll dess må bäst :-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

#1 Tack :´)
#2 Hahah ^^ Ok jag stannar inne ;)
#0 Krya på dig!
#3 ett JÄTTE STORT LYCKA till på utställningen!!
Själv har det varit onsdag här med. :P Fick just reda på att teorikursen är inställd.. tråkigt. Får hoppas att den inte är inställd på söndag! Så är det även första dagen utan läxor på länge! :D Och eftesom det inte blir någon valpkurs ikväll ska jag bara ta det lugnt. :)
#0 vad bra att du mår bättre nu då :)
#2 lycka till på utställningen :)
slutar tidigare på onsdagar, så bra! Är hemma 3 istället för 4 ^^
har haft ute alla kaninerna och fotat Totte, men det var så kallt att fota (kunde inte ha vantar) så det blev inga många bilder.
Kändes jättekallt ute även fast det bara var -6 grader :S

#4 Tack :)
#5 Jo precis :)
Tack för era lycka till med min katt i helgen. det är katten som är i tråden bild på era andra husdjur. Kolla in hennes fina ögon, Lily är oodeye!. Kommer tala om på lördag kväll om jag har en champion hemma eller inte.
Nu säger jag god natt till er alla. Hoppas vi hörs imorg igen.
/medde

God natt :´)