Fortsättningstråd om Undulatungarna:)
Nu har förra tråden blivit så lång så jag startar en ny :)
Idag är Vienna 36 dygn gammal, och Miramis 32 dygn gammal.
Båda är ute ur holken då och då, och blrjar smått äta frön själva. Vienna får flyga i mitt rum och öva upp sin flygning. Och det går bara bättre och bättre:)
Miramis är lite vinglig i sin flygning, fast det går bättr och bättre för honom(?) också:)
Nu kommer jag lägga in bilder på ungarna, först den allra första bilden på ungarna ni fått se:) Sedan kommer de nya:)
De nya bilderna är fotade idag:)
Kramar//carro

Här är första bilden, här är ungarna 10 och 6 dygn gamla. Detta är alltså för ca 3 veckor sedan:)

Här är de nytagna bilderna då:)
Vienna, 36 dygn gammal… En buse som satte sig vid taket i mitt rum på min kabellist :) Men det blev ju bra foto iaf;)

Miramis :) 32 dygn gammal:)
Jisses vad stora dom har blivit! Och så söta!!!! Blev de dom färger du trodde? :) Är Vienna i ditt nya rum? Fina färger du valt iallfall!

Oj vad dom har växt! :D

#4 Ja, dem är jättesöta:)
Nja, jag trodde Miramis skulle bli en albino eftersom ögonen var röda när den öppnade dem;) Men sedan fick jag reda på att isabella tecknade undulater kläcks med röda ögon, som sedan mörknar och blir svarta… Miramis är en isabella tecknad:) lik sin mamma upp i dagen:) Vienna hade jag ingen aning om vilken färg hon skulle få:) Men trodde hon skulle bli ljus iaf:)
Ja, det är i mitt nyrenoverade rum:) Tack så mkt! Jag är själv ganska nöjd:) Bättre än den gula fondvägg jag målade från början;)
Kramar/Carro

#5 Ja!
Man förstår det knappt själv när man ser första bilden och jämför med de nya;)
Kramar

#7 Precis :D
Kramar
Oj vad kul att se
Helt otroligt vackra har dom blivit. Stum just nu, så fina!!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
oj så fina de har blivit!
Kan bara instämma.
Det enda jag kan säja är… Att de är otroligt vackra!! 
Mvh Emelie 
Sträck på dig Prizam_o.. nu det är du värd!

Nya bilder!!! =)
Här är Vienna, 39 dygn på bilden :)

Och här är Miramis, 35 dygn på denna bild:)
De bara växer och växer de små sötnosarna 
Mvh Emelie 
Vill ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!