God dag19/11-07
God dag på er all!! Jag måste börja med att jag sitter och suger på den fina karamellen att Lily är champion, bara att sitta på denna höga stol är så kul, men jag kommer snart ner igen.
Vad gjorde ni för kul nu i helgen som var? Snön är så gott som borta här nu, vilket gör att det är grått och trist ute. Idag ska min katt till vet och ta bort stygnen efter sin op. Men vad bra det har gått allting med den, inga problem alls.
Imorg ska Martin in på sin op ang sitt öga, vi håller tummarna här alla för att det skall gå riktigt bra där med, vilket det kommer att göra.
Ha nu en riktigt bra dag alla, så hoppas jag vi hörs här inne senare i dag eller under kväll. Va riktigt rädda om er!!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
god dag! Har fortfarande min migrän. *suck* Men det blir bättre och bättre… Ute är det grått och trist. Har planerat lite nytt inför tävlingar med Ronja. Som ni kan se på min hemsida. Hoppas ni alla får en trevlig dag!
Medde: Dansa inte iväg allt för långt ut på de rosa små molnen bara. 
Mvh Emelie 

God kväll!
Idag var det skolan, helt ok dag vilken var tur eftersom jag inte är riktigt frisk. :)
#0 Det kan jag förstå, Lily är jättefin! :)
#1 Krya på dig :)
Håller tummarna för Martins operation :)
Hoppas alla har haft en bra dag och en fortsatt bra kväll! :)
God kväll!
Idag har jag varit på skolan.. hade ganska kul ändå på rasterna och hålen. Jag hade nämligen mina "rullskor" (ser ut som vanliga skor men har hjul vid hälen).
Hade tänkt gå på träning men min kompis skulle inte dit så det var ingen idé..
Så nu sitter jag här ^^
Kul att det gått bra för katten Medde!
Hoppas du blir frisk snart Ronja06
Hoppas du oxå blir helt frisk Kajsa_!
Ha det bra! :)
#1 Lider med dig ang din migrän..Nejdå inte dansar jag i väg för långt, jag har knytit fast det på ett bra sätt.
#2 Vilken tur du hadde då, men krya på dig.
# 3Jättfina bilder du satt in i en tråd. Men du har väll lite kul då du sitter här? Vi är ju så snälla. Ha en bra kväll du med.
#4 tack igen ^^ ja det är klart jag har kul här!
# Så kul att höra.