Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 528 ggr
VeNyRa
0

OT- fan vad moget!

vilken jävla omogen tant hon är! våran skolsköterska  har lagt ut denna bild på sej själv… 40 år kan jag tilläga, har en dotter som är 15 och en som är typ 11, stackars barn! dessutom är dehär ett litet samhälle så alla vet om det.

medde Medarbetare redigerar inlägg:
Jag  har tagit bort länken som var inlagd i denna tråd, då den strider mot reglerna här på iFokus. Se nedan.

• Kopiera upphovsrättsskyddat material.
  • Skriva inlägg som röjer eller antyder annan användares verkliga identitet.
  • Ägna sig åt personangrepp.
  • Använda svordomar eller annat ovårdat språk.
  • Skriva inlägg med innehåll av diskriminerande karaktär.
SallyB
0

Kom igen när du är 40! Innan dess tycker jag att du ska vara tyst! Du mogen - skulle inte tro det!

Prizma_o_Kristall
0

Glöm inte att hålla trevlig ton i tråden! I annat fall låses tråden.

Mvh//Medarbetare PrizmaKristall

VeNyRa
0

nämde jag nånstans att jag var mogen? jag kanske är världens barnsligaste vem vet?!
men jag tycker faktiskt inte att det är okej mot hennes barn och inte mot dom som mår dåligt och vill och prata med nån!

tar du åt dej lite kanske? ;)

SallyB
0

Lås gärna tråden - inte mig emot.

En sån här tråd tillför verkligen ingenting - mer än att påvisa typisk lantlolla-bybo-skvaller-mentalitet.

VeNyRa
0

okej bevisat! du som är omogen. det jag satt och väntade på.

SallyB
0

Vad är det som är så hemskt med bilden - fattar verkligen inte!!!

VeNyRa
0

ok

Ronja06
0

Snälla snälla. behåll den goda stämningen här inne. Oskyldig Inlägg som dessa är inte så roliga att läsa.

Mvh Emelie Förlägen

Prizma_o_Kristall
0

Nu låser jag denna tråd !

Mvh//Carro

medde
0

Jag måste nog hålla med SallyB vad är fel med denna bild? Det är en tjej på en MC, är hon som du sa typ 40 år så ser hon väll bra ut för den åldern. jag tror säker hennes barn vet om detta, hon bor ju i ett litet samhälle. Skulle detta skada barnen så tar hon väll bort dom korten. Det är väll när folk som bor där gör en affär av detta som det blir synd om barnen, så bäst är väll att låta detta vara, Samt  låta var och en sköta sitt.

Detta är bara min menig om detta, Jag fick ju även se bilder på cypern i albumet därr jag bott i många år, så för mig var detta kul att se. Nu tycker jag att vi återgår till den trevliga tonen vi brukar ha här på sajten,  visst alla har rätt till sin mening, men vi håller god ton med varann.

No hard feelingsCool

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥