Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 625 ggr
medde
0

God morgon 22/11-07

God morgon. Som vanligt just nu när man vaknar grått och trist ute. Men det gör inget man är ju på ett helt undebart humör själv, så då finns det ju inte grå trista dagar. Nej nu skämtar jag,. Usch! rent ut sagt för dessa grå dagar, saknar nu lite snö som lyser upp lite.

Nu ska jag ta tösen min till skolan, sedan hem och städa och fixa. Senare på em är det hockeyträning för tösen. Det är jättekul att både se på och vara med där ute på isen. Så det blir nog att jag snörar på mig skridskorna och är med där ute på isen. Om jag inte ramlar och bryter benen av mig så ses vi senare här inne.

Ha en riktigt bra dag alla!!! :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

KajsaM
0

God eftermiddag!

Lycka till på isen medde! :)

Kom nyss hem från skolan. Skön dag idag, hade bara Kemi, syslöjd och sen 2h håltimme och sen HK. Så kom precis hem med en tigerkaka i handen ;)

Ikväll ska jag nog läsa läxor och länkta till helgen :)

Hoppas alla får en bra dag Skrattande

Prizma_o_Kristall
0

Hej på er alla:)

Idag har det nog varit den segaste dagen i mitt liv… Höll på och somna på sista lektionen, var så trött…

Imorgon är jag egentligen ledig, det är bara floristerna som är det. Men jag ska till skolan ändå för att jobba med stilarter inom florist:) Så jag ska plugga i skolan när jag är ledig:P hihi

medde,,, Bryt inte något bara, vi vill ha dig här hos oss inte på akuten Flört Lycka till på isen för dig och din tös! :)

Ha en helt underbar kväll:)

Kramar/Carro

Ronja06
0

God kväll! Hoppas alla har haft en trevlig dag. Kan även meddela att jag är hemma och har kraftig förkylning. I slutet av förra veckan och början av denna veckan hade jag migrän. Och min katt Celesé var nära att bli dödad av en räv förut! Tack och lov så kan inte rävar klättra i träd. Så den här veckan har inte varit så bra för mig…

Eftersom jag har varit allt för trött för att göra något annat än att sova och läsa idag så har jag nu läst ut den sista Harry potter boken. (svenska) Jag fick den igår, eftersom den släpptes på svenska igår, och den är redan slut! *suck* Så det känns lite tråkigt att veta att det var den sista… Men bra, det var den verkligen!! Funderar faktiskt på att läsa om den igen. *ler*

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

YES!!! Jag klarade mig i dag igen, Tänk att Jag fixade det igen!!!Men ärligt det är dags att skaffa lite skydd till mig med, tösen har ju allt och jag inget. Slarviga medde!!! Men blir så glad då ni tänker på mig, om ni bara visste hur glad.  Dancing

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥