Martin, nu är det dax!
Hejsan!
Nu har vi varit på ytterligare ett besök med Martin och nu är det klart att Martin kommer få sitt blinda öga bortopererat på tisdag. Det var ett beslut som tog lång tid men nu när veterinären tycker ögat ser sämre ut, då det är utsatt för blödningar bestämde vi att det här blir bäst för Martin. Så nu får vi hoppas att operationen går bra och att det läker fint.

Oj, stackarns er! Önskar allt lycka till på operationen och att allt ska gå bra! 
Oj, vad ledsamt! Håller tummarna för att allt går bra!

Hoppas operationen går bra!
Han kommer säkert leva ett jättebra liv utan sitt ena öga :)

Jadå det tror jag med, sen behöver vi inte vara oroliga för det längre heller !
Ojdå! Nu händer det saker hör jag med Martin. Men det beslut ni tagit tycker jag både låter och är bra för Martins del. Klart att det kommer gå bra för din lilla pojke. Håller alla tummar som finns för att allt ska gå bra för er! Samt hoppas att du håller oss uppdaterade om hur det går för er!! Man har ju blivit förtjust i Martin då du har låtit oss ta del av erat liv tillsamanns. Han verkar ju vara en riktigt hedershund! Håll oss infomerade snälla! samt ett lycka till på tisdag samt en stor önskan om ett snabbt tillfrisknande.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Tack så mycket, ska jag verkligen göra :)
Lycka till!
nu håller vi alla för Martin i Morgon!!!Det skriver jag under på att jag gör.
medde
Hoppas det går bra!

Tack så mycket, håller själv tummarna är lite nervös med, men allt komer nog gå bara bra!
Klart att det kommer gå bra.
Sara_s87 Såg dig nu inloggad. Hur har det gått för Martin?

Hejsan!
Jodå det har gått bra, men han ser hemsk ut just nu. Han hade massa kogulerat blod som fastnat i näthinnan, men inga tumörer eller annat som tur var.

Skönt att höra att det gick bra! Har tänkt väldigt mkt på er idag :) Pälsen växer snart ut igen, och såret läker nog ganska fort… Snart ser han bättre ut, samt mår mkt bättre då han slipper ögat:)
Kramar//Carro
Vad härligt att höra, blir så glad att det är ganska bra efter omständigheterna. Ge Martin en stor nospuss från mig. Hör av dig snart igen så vi får höra hur det går med han.

Tack så mycket för ert stöd, Nu sover han under filten eftersom han fryser efter sin operation.
Lille ponken. Krama han samt en nospuss!
Hur är det med Martin idag. Allt gått väl?

Jodå han är mest trött nu, ser fortfarande hemsk ut och man fäller en tår lite då och då, men vi är optimistiska och det kommer bli jättefint sen när det läkt :)

Vad roligt att han klarade sig! :) Håller nu tummarna för han :)
Hur går det? hur mår lilla ponken? Krama om han från mig samt oss alla här.