Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 343 ggr
medde
0

God dag 23//-07

God dag. Idag är jag lite sen att önska er alla god morgon, så det blev ett god dag istället. Som vanligt grått och trist ute, regn har dom lovat till em. Trist jag vill nu ha snö som lyser upp! och även gör att man lyser upp lite själv.

Det bästa är nu att det är helg, sovmorgon vad härligt!. Jag och min tös brukar ha mys på fre/lördagskvällar med lite godsaker och sitta under en mysig filt i soffan och se på en bra film eller något kul på tv. Men under dagen är det som vanligt,städa ,tvättstuga mm.gör inget för jag har min mys kväll att se fram imot.

Hoppas ni alla får en riktigt bra dag samt en ännu mysigare kväll. Sköt om er alla!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Gittan
0

God dag från mig till er. Gråruggigt och kallt ute. Vi ska också ha en mysig kväll. Vi brukar sitta och spela lite roliga spel på fredagkvällarna.

Ha en bra helg allesammans.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

KajsaM
0

God eftermiddag!

Har precis varit och skalat potatis hos farmor och nu ska hon göra palt :D *mums* Så ska vid 17 tiden iväg och äta palt. Ikväll blire nog tv och mys :)

Hoppas alla får en toppen dag och kväll!

Prizma_o_Kristall
0

Heeeej på er alla! Skrattande

Hoppas ni har en bra dag:) Det har jag iaf :) Är i skolan och arbetar idag trots att jag är ledig. Ni tycker nog jag är knäppFlört Men måste göra lite till HantverkE. Men det är roligt i skolan tkr jag:) Jag är klar med det jag ville göra idag, och jag är nöjd:)

Har skissat dessa stilarter idag: Vegetativ, dekorativ och parallell:)

Ikväll ska jag kolla på idol… Och jag vet redan nu vem jag tkr ska åka ut;) hehe

Ha en trevlig kväll!

Kramar/carro