Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1201 ggr
KajsaM
0

God eftermiddag 25/11-07

God eftermiddag allihopa!

Skönt att jag äntligen har kommit in på iFokus, har inte kommit in på hela dagen. Kom nyss in efter att ha skottat bort all snö från Hampus bur *jobbigt* och ska nu läsa lite kemi.

Hoppas alla har haft en bra dag och en fortsatt bra!

medde
0

God kväll. Jag har haft samma problem som alla andra att inte kunnat komma in på iFokus. Men nu är jag här! Kajsa_  har skottat snö hon. Det har inte jag, för här regnar det bara. Jag vill med ha snö!!!

Imorgon är en ny vecka av skola och arbete. Men det bästa av allt lite närmare jul .Ha en bra kväll alla.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Prizma_o_Kristall
0

#1 Medde, du är för roligRäcka ut tungan Du vill ju bara ha snö när du ingen har Flört När du har snö längtar du ju tills den är borta Räcka ut tungan hihi

Idag har jag hållt på med mitt rum:) Har satt upp min nya gardinstång och nya gardiner. Har även hållt på och sätta upp lite julbelysningar i trädgården:) Ännu är det massa kvar:P

Kajsa,, Lycka till med kemiläsningen! Skrattande

Prizma_o_Kristall
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här blev resultatet på mitt fönster Skrattande

medde
0

#2 Generad Avslöjad!! Visst är det så. När det inte finns snö vill jag ha! men när det är snö vill jag ha sommar och varmt!

Men Prizma_o.. Vad fint fönstret vart, super duper!! Tur för dig att du ine bor i sthlm då hadde jag ringt och ropat på hjälp ofta att göra fint hemma.

Prizma_o_Kristall
0

#4 Jag erkänner att jag nog är lite sån jag med;) Iaf efter 20 dagar Knut, då vill jag ha vår och sommar direkt:)

Skrattande Jag hade gärna hjälpt till, älskar nämligen att fixa med inredning och så vidare :) Tack! Glad

Kramar/Carro

medde
0

#5 Vad synd du bor där du bor, så less på att fixa hemma hela tiden. Känner att jag bara städar och det räcker, min tös "glömmer"alltid att lägga tillbaka sina saker.

Nu säger jag god natt till er. Ha det riktigt bra nu alla underbara medlemmar här på sajten, saknar er redan! Hitta på nu riktigt mycket bus härinne nu i kväll!! Vi hörs i morg  :-)

Lägger in en lite udda bild, det är Kladd snygga kropp! Härlig färg.
Klotter)

Prizma_o_Kristall
0

#6 Wow! Vilken bild:) Det bara ryker Avatar kring den:) Jättesnygg! :)

Godnatt:)

Kramar//Carro

KajsaM
0

#6 Vilken underbar färg!

Nu ska jag bara läsa klart trådarna här inne och sedan mata Hampus. Sen kryper jag ner i sängen med en tidnig :)

Sov gott alla!

Jojsan
0

Ni verkar ha haft en bra dag Skrattande

Själv var jag på IKEA igår så hann inte med mycket mer ^^
Idag har alla kaniner fått vara ute lääänge  i snön och de hade så kul :)

Det är i princip det enda jag gjort på hela dagen.. Ska göra läxa strax, godnatt sen ;)

#6 jättesnygg färg på ormen! :D

medde
0

#7 Där har du en poäng prizma_o.. Har inte tänkt på det. Tack!