Uppdatering om lilla Martin!
för er som vill veta hur det går med Martin. Var hos veterinären idag och hon gillade inte alls att han är alldeles röd i ena ögat. Tydligen så kagulerar hans blod inte som det ska. Hon har nu tagit ett leverprov på honom så vi får se vad det säger, dessutom har han fått vitaminpiller som han ska äta ett tag framöver. Ska tillbaka om tre veckor, så vi får se vad som händer då. Kan hända att vi får åka till djursjukhuset angående fler prover. Jag bara håller mina tummar nu för att det inte är ngt allvarligt.
/Sara
Håller tummarna jag med. Hoppas att det inte är något allvarligt!!
Mvh Emelie 
Hålle tumamrna och tårna! Lycka till

Tack så mycket. ja håller alla mina tummar med så hårt jag bara kan. Är så otroligt orolig hela tiden nu..

Lycka till, hoppas verkligen att allt blir bra tillslut. Håller tummarna för er!
Tack. För du håller oss uppdaterade om Martin, han har funnits mycket i mina tankar. Nu håller vi verkligen tummarna att allt går som det ska med den lilla raringen, Hur mår martin själv?. Men du håller inte tummarna själv det kan jag lova, vi är många här som tycker om din Martin och önskar han allt väl. Hör av dig vidare om han. Sköt om er båda väl nu//medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Håller tummarna för att det inte är något farligt med ögat!
Kramar

Han mår relativt bra med tanke på omständigheterna, Inga förändringar i humöret eller så, men han är blodröd i ena ögat så det är det som bekymrar oss mest. Tack för allt stöd :)
Hur är det med Martin?. Sköt om er//medde

Vi vet faktiskt inte riktigt, väntar fortfarande på leverprovssvaren. Som tur är är han en glad och sprallig hund för övrigt :). Men vi håler tummarna och hoppas att vi snart får provsvaren så vi kan ta ställning till om det behöver tas fler prover. /Sara
Vad skönt att höra han glad och sprallig, Håller också en tumme för Martin. Men jag tror och hoppas allt går bra. Väntar spännt här, tittar till denna tråd ofta. Krama Martin, var rädda om er// medde
Hur är det med Martin? något nytt? Tänker på han ofta, ge en bamse kram från oss här.

Just nu är det bra med honom. Han är fortfarande röd i ögat coh det pågår konstant blödningar i det, men leverproverna var bra så för tillfället avvaktar vi och ser hur det blir. Har kontakt med vår veterinär hela tiden. Tack för ert stöd :) Och han tar emot alla kramar ;) hehe!
Skönt att höra leverprover är ok. Samt att han är glad och lycklig hund, glöm ej hålla oss info. Tror alla här har en liten kärlek till din Martin.

#13 håller med fullt ut!
Jag tänker ofta på Martin och hoppas han mår bra. Skönt att proverna var bra!
Kramar/Carro
Nu har det gått ett per veckor… Hur mår Martin? allt bra hoppas jag.
Nu är jag här igen och tjatar
. Undrar så hur det är med Martin.

Jodå nu är det bara bra med honom, han har tagit av sin tratt och såret håller på att läka igen så fint nu, han äter och går långrundor och är precis som vanligt. Så nu känns det så skönt att vi utförde operationen för då slipper vi oroa oss mer över det, så det kunde inte bli bättre nu. Väntar bara på att hans hår ska växa ut igen nu. :)
Vad kul att höra. Blir så glad att höra det är ok med Martin. Så nu ska jag sluta och tjata mera om det. Tack för all uppdatering om Martin. Har varit så bra att få höra hur det är och gått. Nu hör jag bara av mig hör när jag vill att du ska ge Martin en stor nospuss till jul. Ta hand om er!

Vad skönt att allt gick bra tillslut! 

det är bara roligt att alla bryr sig så mycket :)