Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 731 ggr
medde
0

God morgon 26/11-07

God morgon. Brrr… i dag är det kallt, känns som 7- men det är kanske bara+-0. Vill ha nu lite snö så det råa i kylan försvinner.

Men i dag är jag så glad, om ni bara visste hur glad jag är. Fick på min mail att min allra  käraste vän. Sergei kanske kommer hit till nyår och ska fira det i sverige. Nu går jag och håller alla tummar att allt ska klaffa. Det är ju inte bara att åka hit från Ryssland visa och allt måste fixas. Titta in i mitt fotoalbum där har jag en bild som jag tagit på Sergei när en beluga "puttar" han genom vattnet, vi jobbade ihop på en marin park förut. Massa goa fina minnen. Men dom håller jag för mig självFlört

Snart är det dags att börja julpynta, min lilla tös vill börja redan nu. när börjar ni och julpynta?  Men visst är det härlig tid, men också väldigt känslosam, julen.

Hoppas ni alla har en riktigt bra dag. vi hörs senare hoppas jag.//Må bäst alla!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Tessa_T
0

God morgon/dag. Här vräker snön ner, det är otroligt vackert. Idag har vi varit och opererat Asterix mjölktänder så stackarn ligger i lådan nu och ser välidigt död ut. Stiger upp från  datorn ibland och kollar att han andas Gråter men det är nog ok Glad. Bedövning/sövning tar ut sin rätt. Ser bara superläskigt ut.

Leffe
0

Sovit alldeles för länge. Vaknade vid elvatiden, men det är klart kom i säng vid fyra. Har vänt på dygnet totalt verkar det som. Ja solen skiner i alla fall ute. En fin, kall dag.

Sköt om er

Tessa_T
0

kan bara tillägga att det nog blir hund av honom ännu, han har stigit upp nu och behagade äta en hel burk cesar (får vanligen bara "pipplor" men dagen till ära..)

Emmeli
0

God eftermiddag!
Är hel nervös, Lussi ligger sövd vid vetrinären just nu efter ha blivit rönktad. Mamma har varit där i 1,5 timmer redan. Hopaps det inte är något som kommer förstöra för honom innom utställning och agility.

KajsaM
0

#4 Hoppas allt går bra!

God eftermiddag!

Här är det också kallt, tur att man har tjockjacka ;) Hehe. Skolan idag som vanligt, och ska snart ner till bruks och baka inför julmarknaden :)

#0 Vi pyntar vid 1 advent, det är så mysigt med julen :)

Hoppas alla har haft en bra dag och en fortsatt bra kväll!

Emmeli
0

Aww! Är superdupernerövs. Inte bara för min skull utan för Lussis oxå. Skulle inte vara kul om han inte kunde leva som han gjort innan.

medde
0

#1Hoppas att Asterix har börjat vaknat till nu, men det borde väll han ha gjort nu! Varför drog dom mjölktänderna på han? snea,sena,?
#6 Emmeli! Har du hört något än av dina mamma? är dom på väg hem? Är det HD röngten Lussi är inne på? .
#5 vi pyntar också till 1:advent men sett att många fönster redan lyser av stjärnor mm.

[Malin3033]
0

Go kväll på er alla! Idag har det inte hänt något speciellt. Ska snart plugga lite matte. Ha en bra kväll!

medde
0

#8 Men visst är det skönt när det inte hänt något, Titta åvan på inläggen både Emmeli, Tessa_t biter på naglarna just . och vi sitter här och slappar.

Emmeli
0

#7 Nej, mamma har kommit hem nu. Men det var för hans onda ben och jag säkert nämnt förut. Men betrinären hittade inga fel, det enda hon kunde se var att det var någon viss skillnad på höften. Men nu går han på smärtstillande och antiinflamationsmedicin i 3 veckor framåt. Stackarn får inte ens gå ut på promenad.

medde
0

#10 Men då ska han säkert bli bra snart, med rätt vila och behandling ska nog detta snart vara historia!

Emmeli
0

11# Lillen är så trött bara, han har ju varit sövd i 1,5 timme…

medde
0

#12 Lille ponken. Ge en stor nos puss då han känner sig piggare från medde och en, krya på hälsning.

Emmeli
0

Det skall jag göra :)

Jojsan
0

god kväll i "sheltie huset" ^^

Själv var det skola som vanligt, hade snöat på natten så det var lite mera snö :D

Kom hem och åt middag sen bar det iväg på kataträning :P

Nu så ska jag stax ( strax å strax, klockan 21) se på Cityakuten. Sen blir det nog sova ^^ 

#0 det började jag fundera på.. Vet faktiskt inte själv när vi brukar börja pynta, hoppas det blir snart, det är ju så skoj!

medde
0

Nu tänker jag säga god natt till er, Som Jojsa sa ska se på cityakuten. Jag gillar det du sa"Sheltie huset" kul.

Nej natti nattai på er alla. Har ni sett jag har bytt Avatar ett tag!! vad tycks?

[Malin3033]
0

Du har bytt Avatar Medde!! Tjusigt! Ska jag vara ärlig kände jag itne igen dig först. Fin Avatar!

medde
0

#17 Kul att byta, men jag är som dig känner inte igen mig själv så jag byter nog tillbaka snart igen.

KajsaM
0

Medde, kuunde inte hålla mig så min fina vita ljustake och en vit snödrottning kom fram igår Oskyldig

Emmeli
0

Måste bara skriva här! Som ni vet var ju Lussi halt(som hen varit i 2 veckor) igår och vetrinären fick han fara till. Nu går han ju på smärtstillande och antiinfektionmedicin och han kan redan stödja och springa på det. Antagligen var det bara en mindre inflamation i benet som sedan blev överbelastat. Superskönt!

medde
0

# vilka bra nyheter du gav oss nu. För att inte så många ska missa detta så skriv det i en egen tråd om du vill.

Emmeli
0

Skall nog göra det (: