Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettallmänt
Läst 885 ggr
Ronja06
0

OT. Dagens ROS! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dagens ros går till… Alla underbara medlemmar på sheltie.ifokus!! SkrattandeGladSkrattandeGlad

Tänker bara skriva ut lite tankar jag har kring sheltie.ifokus… Denna hemsidan är den trevligaste jag känner till på hela internet om jag ska vara ärlig. Alla medlemmar är otroligt trevliga. Vilket gör att man verkligen ser fram emot att sätta sig vid datorn och skriva. Och ett stort tack till Carro och Medde för ett underbart arbete med sajten! Samt tack till alla sheltie.ifokus medlemmar! Skrattande

Mvh Emelie Förlägen

[Malin3033]
0

Kan bara hålla med dig! Tycker att det verkligen är en bra stämning här! Och eftersom sajten är ganska "liten" (Ta inte illa upp, positivt menat) så "känner" vi varnadra mer eller mindre och hela sajten blir väldigt personlig! Om man te.x jämför med större sajter som hundar.ifokus. där känner man sig både bortglömd och förvirrad, och det skrivs så mycket hela tiden, man hinner inte med! men här kan man ta allt i lugn takt och bara mysa. :)

Jojsan
0

håller helt med dig #1 det är bättre med en mindre sida :)

Sheltie iFokus är en underbar sida! Kanin.fiokus med, bara ett tips ;)

medde
0

Kan bara buga bocka och tacka!!! Smiley 3d respect 43.gifMen ni är helt underbara alla goa och rara medlemmar här på sajten. Håller även med Malin3033 att man liksom tycker att man känner er alla, samt blir lite orolig då jag sett er inne på ett par dagar. Kort o gott NI ÄR UNDERBARA ALLA HÄR!!!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

KajsaM
0

Kan bara instämma! Tkr det är jättemysigt och trevlig hära Skrattande

TUSEN ROSER TILL ER!

medde
0

Vill bara klämma in med att ni är så gulliga här!!!  Man blir nästan tårögd av stolthet att sitta som Medarbetare här med ett så trevligt gäng som ni är, fast man är "tant"

Prizma_o_Kristall
0

Håller med er:) Det känns verkligen som man känner alla här… Och vovvarna:)

Ronja06 Skrattande Men utan er underbara medlemmar hade inte sajten varit vad den är:) Ni är toppen! Tillsammans har vi skapat den goda stämningen här inne:)

medde,, känner precis som dig:)

Kramar//Carro

Leffe
0

Visst är det en trevlig "liten" sajt. Det är ju ni som skriver som håller uppe stämningen

Gittan
0

Tycker medde och Prisma_o_Kristall är värd många rosor. Tänk att en sådan här liten sida fungerar utan sajtvärden - syns aldrig till. Stor eloge till medde och Prisma_o_Kristall. Till er andra ocks förstås. Det är ju ni som skriver och hjälper till att hålla sidan aktiv.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Ellenfyrkant
0

Säger precis som alla andra ^^ Kan faktiskt verkligen inte heller annat än att hålla med! Det här är en underbar sida! Och aa, jag håller även med om att man lär känna meddlemmarna, och man känner igen era hundar när man ser dom :)

SUPER TREVLIG SIDA!

Mvh Ellenfyrkant

Ressu
0

Instämmer helt med tidigare skribenter SkrattandeSkrattandeSkrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

vanessa
0

Håller med er alla. Och vad det gäller "liten" sajt så är det enorm i mina ögon. Fyllt med hjärta, respekt och glädje samt eftertanke. Värt mer än högar med medlemmar och tjafs i trådar. Ni medlemmar är guld värda, utan er så skulle det inte vara så. Vid rodret sitter Medde och Prizma och styr oss tryggt på cyberrymdens hav. 

Ni känner inte mig här, men dyker upp med jämna mellanrum och sniffar runt. Har alltid känt att det är så skönt här. Som en härlig vilstol i nätet. Så tack alla. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
0

#11 Vad stolt jag blir då jag läser detta fina inägg av dig. Hoppas att Prizma_o.. läser detta med.

Prizma_o_Kristall
0

#11 Skrattande Jag blir så glad när jag läste ditt inlägg nyss Glad Blev rörd när jag läste ditt inlägg:) Tack så mkt!

Kramar//Carro

vanessa
0

Hoppas att medlemarna läser detta också, för jag riktade mig till er också. För ni är underbara. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

[Malin3033]
0

Kan bara hålla med dig Vanessa och tidigare talare!