Sheltie iFokus

Sheltie

Etikettgod-morgon-dag-kväll
Läst 1078 ggr
medde
0

God morgon 29/11

God morgon. Passar på att smita in här till er och önska en god morgon, Tösen har gympa i dag och det har dom i en annan skola så vi fick lite extra tid nu på morgonen, eftersom jag kör henne dit.

Snön som föll så fint igår kväll har nu under natten och kvällen regnat bort, så nu är det grått och trist igen. Vi får se hur det går med vit 1 advent som det vart utlovat.

Sitter och tänker lite på intresannta trådar. Vore inte det kul med att få upptaderat vilka Sheltie som tagit tex CH osv under det gångna året? 

Nu måste jag köra i väg min tös till skolan. Ha en riktigt bra dag alla! :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Malin3033]
0

God eftermiddag! Nu sitter jag med filt och glögg framför datorn, det är så himla trist väder! Det har kommit regn till och från under dagen, precis som du säger Medde. Vi bor ju faktiskt bara 45min från varandra. ;) Senare under dagen blir det bara dator och TV och myspys. Tänker INTE gå ut i detta väder! Inte mina hundar heller. :P ivan avskyr regn!

medde
0

#1 Alko fri hoppas jagFlört men visst är det gott. Hmm… Nu vart jag sugen. Ja visst det stämmer,  Hej granne!!!

I dag kommer jag att logga ut tidigt, min lillla tjej ska på klassfest(mitt vakande öga följer med) så vi ska strax iväg. Men hoppas ni alla får det riktigt trevligt och kul här i kväll. Samt att vi ses i morg!

Söt om er alla. :-)

[Malin3033]
0

#2 alkoholfri såklart! Den med alkohol är inte god. *ler*
Kan bara säga Hej tillbaka! :)

Ronja06
0

God kväll! Idag har det inte hänt så mycket. Eller jo det har det faktiskt!! Skrattande Såklart har jag varit i skolan, så då blev det inte så mycket mer än skola och läxor idag. Men jag har varit och klippt mig. *ler* Sedan har vi varit och kollat på orm idag!! Skrattande Boaorm född sommaren 2006! *ler* Glad Så otroligt vacker, ska nog gå dit och kolla imorgon igen, och samtidigt gå till bibloteket och låna lite böcker om boaormar. Oskyldig

Mvh Emelie Förlägen

medde
0

#4 Funderar du på orm?

[Malin3033]
0

ska du skaffa orm Ronja06? :D Min mamma hade boaormar innan jag fanns. ;P typ när hon var 20 lr nått. Den blev 3m!!! Sedan 2 pytonormar också. ^^

Ronja06
0

#5: Ja, man har ju funderat Oskyldig Men det betyder inte att jag kommer att köpa någon. Jag älskar dessa vackra varelser bara, och om man har en djuraffär precis bredvid skolan så kan man inte låta bli att gå förbi och kolla. *ler* Skulle gärna vilja ha en orm såklart, men det blir nog då jag är äldre.

Mvh Emelie Förlägen