God morgon! 1/12!!
Nu är det äntligen december, och endast 24 dagar kvar till julafton!
Vad ska ni göra idag då? Själv ska jag iväg, och är borta från 12.00 till ca. 17.00 eftersom jag ska träna. Ev, även fotografera några bilder på Ronja m.m. Så kanske kommer "Ronjas tråd" att uppdateras snart. Hoppas alla får en härlig dag!!
Mvh Emelie 
God dag. Lycka till med träningen Ronja06. Själv ska vi ut på promenad idag. Nu är det bara 24 dagar kvar till jul.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

#1 Härligt det är med promenad:) Det ska jag också göra sen … Vad heter din hund? :)
Emelie,, Vad kul det låter! =) Lycka till på träningen:)
Idag ska jag fortsätta med julbelysningar hemma, det är kul bara de fungerar:):)
Ha en bra dag alla!
Kramar/Carro

Hej alla!
Nu är jag äntligen hem kommen så ska gå igenom alla trådar här ;)
För övrigt idag så ska jag baka, typ mockarutor eller nå. För i morgon är det julmarknad :D S¨ka sälja för Jokkmokks hundungdom :)
Skönt att det snart är jul :D Såg även julkalendern idag :)
Hoppas alla får en bra dag!

#3 Roligt att du är hemma igen=) Hade du kul? :)
Lycka till med försäljningen:)
Vad heter årets julkalender och vad handlar den om? Missade den i morse, har inte ens tänkt på att det är julkalender även iår. Har inte sett nånstans att det står om julkalendern? Kanske är jag som inte ser så mkt;)
Kramar/Carro
#2: Jodå. Kul var det alltid.
Men jag avslutade träningen tidigare eftersom jag kom på att jag har en del läxor. *suck* Sedan ska jag packa inför tävlingen imorgon. Ronja är allt lite avundsjuk på Herkules som får tävla. *ler*
Mvh Emelie 
Go kväll!
Här är det en underbaaaart vackert väder med sol och klarblå himmel! :D Ingen snö dock. *skämtar* Usch vilket väder vi har här idag!! Det regnar, blåser och ingen snö den första december. :( Har städat och adventepyntat idag. :) Så nu hänger det en stjärna i fönstret och det är ljusstakar lite här och var. Imorgon tänder vi första ljuset! Nu börjar det bli mysiga tider. Det saknas bara snö. Valpkursen har nu slutat så nu får man vänta ändå till våren innan AGILITY samt LYDNADS kurserna då Ronja är gammal nog. :) Det ska bli roligt.
Jag kan inte förstå att det är sista månaden för 2007! Vi firade just nyår??
Go kväll på er alla. Smiter in och kollar lite nu, man har ju saknat er lite. Men som jag sa igår så har vi haft ett dödsfall så nära våran familj, så man är lite ur slag men är snart tillbaka i full styrka igen.
Jättekul att se det är fullrulle här inne. Visst är det härligt nu när det börjar närma sig jul, men lite trist att det är 1 Dec om regnet öser ner här utanför. Men bara det är snö på julafton då är allt perfekt.
Sköt om er alla.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Hej hej :) några minuter för sent, egentligen är det ju 1 advent just nu!! men struntsamma!
Det har varit full rulle hela dagen. Först på morgonen innan halv 1 började vi julpynta lite smått. Sen kom en söt liten vovvsing hit :D
Agnes. Henne skulle jag få vara hundvakt åt hela dan, lyckliga jag :)
Hon är en liten busig bullterrier på.. 2 år tror jag.. Fortfarande valpig och hoppar och vill leka.. haha busis ^^ Skickar med en bild på sötisen :)
Men det gick jättebra iallafall.
Ska nog gå och sova strax.. så godnatt på er alla!
Medde: Vad tråkigt :( *Bamsekramar*