God middag! 2/12
Blev faktiskt lite förvånad att jag inte hittade en "god morgon" tråd för idag. Så jag får väll skapa den här tråden då *ler*
Det är faktiskt 1:a advent idag! Och eftersom det är 1:a advent så är det advents utställning där jag bor. Skulle som sagt ställa lilla Chihuahua valpen Herkules idag. (4-6 månader klassen) Det blev hans utställnings debut.
Så jag klev upp 07.00 i morse, packade massor med saker, och gick ut med Ronja. Klockan 11.30 gick jag in i ringen med Herkules. Tyvärr så var han rädd för nästan allt som rörde sig. *suck* Men han skötte sig ändå tillräckligt bra för att få ett första pris. Tyvärr utan HP pga, att han behöver mer självförtroende. Men med lite träning så är han mycket lovande. (och nej, jag har inte kritiken. Herkules ägare har den) Men det jag minns från den var att hon:
"önskade lite kortare nosparti. Bra vinklar och propotioner. Mycket lovande hane. God päls under utveckling och att han rör sig bra då han vill. + välprecenterad."
Mvh Emelie 

God middag!
Grattis för den fina kritiken från domaren=) Måste väl kännas extra kul när de sa "välpresenterad" ? :)
Idag håller jag på för fullt och julpyntar:)
Kramar/Carro
#1: Tack tack.. "Välprecenterad" har jag faktiskt fått på de 4 senaste kritikerna. 
Mvh Emelie 

#2 Det var inte dåligt!
GRATTIS måste jag säga =)
Nu får du sträcka på dig Ronja06!
Du ska se att han inte är lika rädd nästa gång! Det var ju första gången. :) Nästa gång kommer han visa sig som en kung. :)
Idag har jag varit hos morfar och mormor och gjort julkort. Även fixat alla bilder på hundarna som jag ska ha i min egna almanacka. :) Så jag kom just hem. :) Resten av dagen blir till att plugga eftersom jag har 3 prov denna vecka! *suck*
Grattis Ronja06! måste kännas kul.
Idag har jag varit med kaninerna flera timmar och fotat och haft de i hage, sele och lösa. Mamma håller på att baka lussebullar, mums :)
Måste tyvärr fortsätta med min eländiga läxa nu tyvärr..
Grattis Ronja!
En riktigt trevlig 1:a Advent på er alla. Hoppas eran dag har varit fin och bra. Här regnar det som vanligt.
Väntar in ett svar på månadens Sheltie från en jury medlem, om jag inte får en den i kväll så måste jag en reserv denna gång. För ni vill väll ha ett resultat? Men vi får hoppas att jury medlemmen inkommer med svar.
Ha en bra kväll alla, vi hörs i morg.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Tack alla för berömmen! 
#6: Ja, nu har jag verkligen väntat på resultatet av månadens sheltie. Det har gått några dagar. Hoppas att du snart får svar Medde!
Mvh Emelie 
Ronja06 , det ska vi ordna så snart det bara går.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥