God eftermiddag 3/12-07
Hejhej allihopa!
Måndagar är en jobbigt dag, så trött jag är ;D Annars ska jag bara göra läxor idag.. :)
Någon som ser julkalendern? Jag tkr det är helt ok :)
Hoppas alla har och en fortsatt bra Måndag!
God middag, snart ska jag äta ris och kyckling. MUMS! Tidigare i dag hade vi engelska prov, är nöjd med min prestation, sedan får vi se vad läraren säger. ;P Men huvudsaken är ju att man gör sitt bästa så att man kan vara nöjd. :)
Har även varit ute med hundarna i detta regniga, tråkiga väder.
Ha en fortsatt trelig kväll!
God kväll på er.
Visst är det trist ute med allt regn som faller hela tiden….Kajsa frågade om julkalender, min tös tycker den är toppen
.
Sitter i denna stund och väntar in på en extra inkallad jury medlem, för en av våran fina jury kan inte denna månad. så vi får en ersättare i Emma93 här i från. Detta ska bli mycket roligt att få en från sajten som jury denna månad. Och det är inte doping här heller, Emma93 har inga bidra till månadens. Så hoppas detta blir klart i kväll, med artiklen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God kväll!
Idag är min längsta dag i skolan. Och går här och är lite bekymrad. *suck* Både för två saker. Sigge och mitt projekt till min konfirmation som måste bli klart snart. Vi håller nämligen på att spela in en film, och våran filmare är sjuk. Och vi har ingen aning om vart kameran tatt vägen! *Går fram och tillbaka och funderar.* "-Utan kamera ingen film… Och jag har haft allt för mycket för att leta efter den." Sedan har jag otroligt mycket prov hit och dit. Och läxförhör… Jag har nog allt för mycket måsten på mig själv, och vill hjälpa allt och alla.
För då jag kollar på min kalender har jag knappt någon fritid. Knappt 1 timma varje dag, och den tiden går åt till läxor. *jag har svårt för att säja nej tror jag*
Ibland är det inte lätt att vara för hjälpsam. Och på Onsdag ska jag iväg direkt efter skolan och hämta Ronja. Sedan ta bussen till ett ålderdomshem och visa upp lite roliga konster med Ronja för de äldre som bor där. "Dom älskar verkligen hundar!"
Sedan ska jag hjälpa till och julpynta.
Ang, det med Sigge så skriver jag in det i "Ronjas tråd" så fort jag har tid. Själv kom jag precis hem. Ska äta middag nu, är vrålhungrig och har inte ätit sedan lunchen i skolan. Byebye!
Mvh Emelie